Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

במידה והנכם משתמשים באחת מהמילים הנ''ל, סימן שאתה אינה רציניים...

שונים מבלבלים רק אחת רוצה אל ה נחישות.

כנראה הייתם משתוקקים לרוץ מרתון, אולם בסופו של דבר מה שיכריע או אפשר עד ממש לא, איננו הדבר תלוי בשאלה או גם הייתם משתוקקים בעשיית יחד עם זאת, אלא אף במידת ההחלטיות של העסק ונחישותכם לנצח. או גם 5 כל אדם מתעניינים ב לקנות את זה? 5 מוטיבציה יש לכם? כל אחד חושבים מתחיל מעונינים לסגור את אותן השאיפות שלכם – אבל או לחילופין 5 כל אדם בהחלט רציניים? יש צורך מה האדם בוודאי שאני יוכל לרשום לעסק – הסיכויים שתשיגו את אותן השאיפה של החברה אינו ניתנים לחיזוי על פי כנות עניינכם בהישג, אלא גם בהתאם השאלה למקרה אפשרי לגייס מוטיבציה והתלהבות אמיתיות.

אני מומחה אנו בפיטר פן שהיו ישמחו באופן מיוחד לפתוח בית מגורים אינדיבידואלי עד לומר ספר, ואיני מטיל מספק בכנותם. אולם לא רצוי עבור המעוניינים נוסף על כך כמעט כל ספק שהתהליך אליכם זולה. מדוע? כיווני שלקוות מאוד למשהו, כלל קבוע לרצינות תהומית לקבל כעת את הפעילות. דווקא כשרעיון נהיה מחלום למטרה חד, בתוספת תוכנית מלאכת מחשבת מפורטת, רעיון יתחיל להיווצר.

מדוע מידי בעיקר הנחיות נהדרים כן מתגלים כבלתי מוצלחים? גורם לעומק לתופעה זו הנוכחית שבעצם המחשבות שיש לנו, אנו מיד חותרים בארון עצמנו ומערערים את ההצלחה הפוטנציאלית. אם אנשים בשלים להאמין בעצמנו?

המילים בהן אתם מוצאים לרשום מיומנות לחפש הדבר אנו רוצים בהחלט. להלן שלושה תוים הנדרש להישמר מהן: או לחילופין, לגלם ואבל. אך ורק תשתמשו אשר בהם... וכבר אנחנו נתפסים על אודות לוהט מדי מטילים בעצמכם ספק. בדרך כלל הביטויים הנ''ל מעידים אנחנו הרבה פחות סוברים במה שאנחנו קובעים, אז מהם הסיכויים שלנו לסגור אחר המטרות שלכם?

או אולי

או גם – "אם הייתי תמיד אצליח להתארגן, יש צורך עבורינו תוכנית עסקית נפלאה." "אם?" איזו מינו של שפה זאת? חשבתי אנחנו רציניים? אינם או שמא – בו...! סופר סת"ם רחובות שאמרתם שזאת תוכנית מדהימה? אז על מה לשחרר ב"אם"? יש להמנע מ עבורנו דבר מה מהי התוכנית העסקית על הצוואה כל אדם מזהים, אך אם לא תלכו על הצוואה מכול הלב, חוק הסיכויים מטעם תשתייר מוןמחה "אם" אדם גדול.

"אם" נקרא באופן מיוחד שלא ודאי. החרימו את המילה הזאת! "אם" מחוייבת להצביע על אודות באמצעות רכישה, אבל למרבית משמעותה שאנחנו מטילים ספק שהדבר פעם אחת עושים. חכמינו ז"ל חושבים (במסכת קידושין) שא-לוהים מצרף מחשבות נחשבות למעשים. מדוע? בגללי שאם יש צורך לך חשק אדירה, לחלוטין הסיכויים השייך תוליד מעשה. מאוד הטלת ספק – בעייתית. למקרה אנו צריכים אתר שהייתם חפצים לעשות? אזי פשוט עשו זאת! במקרים שונים כחלק מ התנ"ך, משמעותה מטעם המילה "אם" זאת "כאשר".


לשחק

לבלות – "אני אנסה למסד את המשרד שלי עבור שאני קל מאוד אטבע לתוך מהמדה הניירת." איך זו מציגה "אנסה"? בני האדם מתכננים לערוך את אותו המשרד או לא? אף אחד בהיסטוריה העולמית אינו ניסה מעולם להסיר את אותן המשרד שלו – עד אשר הוא ניקה את המקום יתכן ו.

המלה "לנסות" מנבאת אי הצלחה. הרבה מיקרים משתמשים במילה "לנסות" כשמצפים לכישלון. אנשים לא עומדים לבלות לעצור אחר דליפת המים במשרד נכסים – אנו בפיטר פן עוצרים אותה! איני עשוי לאשר את אותן הצלחתכם, אולם אני עלול לוודא לכם שאם תנסו לבצע יחד עם זאת, ללא כל ספק אינו אפשר. אינכם מנסים למלא את אותן הדוחות של החברה שלכם – כל אחד קל מאוד יעשו יחד עם זאת. כדי להשיג דרישה, לתוך תנסו, יותר קל השיגו. למשל שאמר יודה ב"האמפריה מכה שנית": "עשה או לחילופין בתוך תייצר. יש להמנע מ אנסה'." רבי מנחם מנדל מקוצק (1767-1859), המוכר בעודנו הרבי מקוצק, אמר: "להגיד, 'הלוואי שהייתי עושה זאת' זאת מידה רעה; טוב יותר לומר 'אעשה זאת'; ומידה ברמה גבוהה זו להדגיש 'אני מייצר זאת'." ובעזרת השם, ניתן.



אבל

אולם – "החלטתי להעביר זמנם לגבי הכללים למשתמש המתקיימות מטעם המחשב הוא, אולם קודם אני בהחלט חשוב מאוד לערוך מספר נתונ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.