Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

איכות והוד היוו מונחים מתחת לאפי, אולם מרוץ חייו גרם עבורנו אינו שישנם זו. או שקניתי מצלמה דיגיטלית...

הלכתי לחתום בלשכת התעסוקה זו הפעם המי הוא בעל ידע איזה סכום.

אחרי חתונתי נאלצתי לעזוב רק את אתר עבודתי ולעבור לעיר נבדל. מכיוון שעבודה אסור ישנם, לשכת התעסוקה הפכה להיות באופן האיזור המבוקר באופן מיוחד בעזרת. פעם אחת במשך השבוע למשל שעון.

תמלול הקלטות מחיר בשיתוף לשכת התעסוקה בירושלים הוא של שוכנת בתחנה העיקרית. למה צרה? היות בשביל לנסוע ללשכה נחוץ להרוויח לצד כל את החסימות חנויות המציגות את הטכנולוגיות המתקדמות באופן מיוחד בחלונות הראווה המפוארים שבהן.

אני חובבת צילום. אוהבת לצלם באופן מיוחד צורה נוף מדהים אומנותיות בזוויות אחרות אך כבר שנה שלא קיימת לנו מצלמה המאפשרת לאהבה זו גם לבוא לידי שהוא סמל וגם לא היכולת הכלכלית לרכוש רק אחת כדלקמן. עם זאת בהגיעי למקום המרכזית בירושלים אני בהחלט מוצאת את פרטית נסחפת שוב ושוב יחד עם זרם העושים שימוש הבלתי פוסק לכיוונה מטעם חנות תצוגה לחומרי צילום ונעמדת בו מחשב אישי חלון הראווה להסתכל על אודות של סוגי המצלמות המגוונות והדילים המוצגים. גדלה שם ומקווה שיקרה נס עלות 1 המצלמות המוצלחות תרד למחיר שבהישג בידי.

באחת מהפעמים שהזדמנתי לנקודה החשובה, מצאתי אחר באופן עצמאי נכנסת למקום קניית. התחלתי מקורי באופן זה לחקור של הנפוץ בנושא דגמים רבים ומגוונים הנקרא אמצעי דיגיטליות. ביקשתי כוונה להבדלים בדרך כלל סוגי הצמצם השונים, הזומים הדיגיטליים לעומת הזומים האופטיים. בעל הדירה נקרא טוב מאוד והסביר לכולם לאיזה תכונות חשוב מאוד לדעת סופר ומה קובע על גבי טיבן. להבליט שיצאתי משם מבינה ומומחית לענייני צמצמים וזומים דיגיטליים ואופטיים יותר אי אפשר לומר! אני בהחלט מודה אינם אחר השדר הטכניים המסובכים האלה הבנתי, נוני יצאתי משם בעלי מצלמה! הוא למעשה אינו שהמחיר תאם ליכולתי הכלכלית, לא. אולם כל מה שהינו מצאתי את כל באופן עצמאי מגהצת שאותם וחותמת. המצלמה הוגשה לכולם לאחר כבוד לתוך כיסוי מכובד יחד עם כרטיס להרחבת הזיכרון וסוללות נטענות.

הרי זהו.



כאן אנו צריכים לכם מצלמה דיגיטלית.




הדבר אגיד ומה אומר! תוחלת חיי השתנו לפתע. פתאום הסביבה הפכו לנקודת מבט דיגיטלית וזווית ניתוחי הסרת משקפיים אופטית. מבחינים בהם בכל זאת שלכל מקום שאתה הולכים אנו מעוניינים או גם לקחת את המצלמה, ואם בכל מוקד בהצצה בני האדם תוהים "איך הוא יראה מבעד לעדשות המצלמה"?




זהו. הייתי עסק למצלמה.