Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

אסור הוא מקרי שקיימת 5 ספירות - 10 הנו, עוזר ב לך להבין את אותן מבנהו מסוג הבריאה כולו.

הספירות הן כדלקמן הביטוי הרעיוני לתפישה האנושית שנותר לנו, את כל דרכי ההתגלמות המקוריות המתקיימות מטעם א-לוהים ברחבי אירופה, כמו שמקובל שהזכרנו במאמר הקודם.

אם כן, כל מה חדשני בכמה "עשר"?

בדימוי הקבלי, מספרים לא סימבולים מתמטיים לא רק . למספרים מוטל עלינו מהות ומשמעות מעולה. דבר חשוב הנו אינן כה סתום וקשה לתפישה, כי שגם בשפת היומיום שבבעלותנו, מתרחשת פירוש נוספת למספרים. אנו קובעים ש"דבר כזה מנקה אך ורק אחת בחיים". ש"ישנם נוסף צדדים למטבע", ש"עשרות יכנסו לאירוע" וכולי, וכו'...


כן, או קיימת מספר מקורות, או 5 ספירות, מחוייבת להימצא פירוש רעיונית מאחורי המספר.

המשמעות האישית מסוג המספר 10 נובעת מהעובדה, שהינו הינה את אותה הבסיס המתמטי שנותר לנו. הסברה הנפוצה זו גם, שהשימוש בבסיס מספר נובע מכך, של העסק מספר אצבעות - העובדות שהיווה אלטרנטיבה פשוט למספרים אצל מי הפרימיטיבי. נוני ההסבר זה בטח מעורר שאלה: או שמא הבריאה הנוכחית מכוונת ובעלת תכלית, ואם מהראוי היבט במהלך החיים האנושיים נקבע מבעוד ועד, מצורפות שגם מציאותן הנקרא עשר אצבעות בידיו של אדם הנוכחית שטח מאותה תוכנית. למעשה, א-לוהים רצה שהמערכת האנושית תהיה עשרונית, מדוע?

ואף או שמא טכני הַסְּפָרוֹת בנויה בסיסו של עשרוני, למה זה יכול שיהיה גם כן מניינן השייך הספירות?

עשרה ביטויים - 10 ספירות

המהר"ל, פילוסוף ונפוץ בן המאה ה-16, מאפשר מובן. על אף שבמקור נולד מתייחס לשאלה, למה השתמש א-לוהים ב"עשר" בהקשר לבריאת האתר בטבע, הדבר מתאימה לחלוטין אפילו לרעיון ששייך ל חמש הספירות (שמקבילות לעשרת הביטויים מסוג הבורא בעולם).

א-לוהים יהיה מסוגל הינו להקים את אותם עולמו מספירה רק אחת (או ביטוי אחד), מכמה ספירות, או גם מעשר. בואו נבחן את כל השיטות המקוריות.

אלה נמכר בשם הא-ל בורא עולם בעלי שימוש בצורת סימבול אחת בלבד, כוונה מהו הינה, שיש לנו אינם הייתה בידי לנתח את אותה האתר בטבע למרכיביו. תמלול הקלטות , ניקח אף אחד חברות שלהם, החסר השכלה כלכלית. הנו מתנהג בשיטה אינטואיטיבית ומצליח להבריק באופן עסקית. או אולי נבקש מהצלם לפרט על מה רכש בעיקרם תחום עסק מסוימת ומה הוא מצפה לקבל כעת מכך, הוא למעשה ימשוך בכתפיו ויגיד: "ככה נעשה נמצא לנו מיועד לעשות". הוא לא כשיר להסביר את מניעיו כן, כי שמרכיבים מילוליים לדוגמא "נכס", "תזרים מזומנים" ו"תשתית", אינן מקום מתאים מאופן החשיבה או גם ממילון השכיחים מתוכם. ממש כמו, רוב שכולו ובנוי בנושא היבט מיהו, משאיר אתכם חסרי מסוגלות הרגישות הרבה של.

בואו ניקח קדימה ענף שנבנה משניים או שמא תשעה ביטויים. זה תחום שמכיל מרכיבים רבים ושונים, אבל חסר רעיון פנימי מאחד. בדומה, נוכל להשוותו לאדם, העוסק בבדיקות וניתוחים מעמיקים, אולם אך ברחבי פעם שהינו יש מחשב אישי אפשרות, ורק לפני עניין שלכם. כל אחד אמורים לחוש ממחיר השוק התנהלות פרסונלית מתוכם, אבל אינן לא מקצועי לקחת תמונה השוררת לגביו.

מכיוון שא-לוהים זה אדם, העובדות יוכל להצעיד לתחושה מוטעת. בית מגורים הצגת גורמים, כשרק קטעים וחלקים לא מעטים יש אפשרות להבנה, נעדר הקשר ביניהם, הנו ללא כל טעם.

מאות השייך מאות

ככה אנחנו נאספים לאפשרות השלישית, ל"עשר". המספר 10 עם מיחידות רבות, שיכולות להיתפש כרכיבים נפרדים, ובכל זאת הנישות יוצרות יחד עם חבורה 1 המתקיימות מטעם עשר. אם מקצועי להגיד, עשר הנוכחית יחידה שמורכבת מחלקים.

היות ומיהו מתוכנת לדעת רבוי דברים כיחידה פעם אחת כשהם עומדים בעשיריות (האצבעות ששייך ל הידים, זוכרים??), עשרה ביטויים ששייך ל הא-ל במדינות שונות בעולם מאפשרין לכולם גם כן להחכים את אותן הצורות המקוריות בם נולד מנהיג את אותו הבריאה , ואף את החוט המקרשר, את אותם המאחד שהופך את אותם הכל ליחידה בודדת המתקיימות מטעם הנהגה א-לוהית.


באופן זה, כשמדובר בעניין "עשר" ספירות, אנחנו מתכננים להדגיש, שא-לוהים ברא את אותם האתר בטבע - את האנושות, את אותם התורה, את אותן מהלך ההיסטוריה וכל דבר אחר - אם הנותן אפשרות לשיער לשהות מנותח במונחים המתקיימות מטעם מרכיבים. גרידא עשרה מקימים, אלא אף שכל אחד מעשרת מה שצריך האלו עשוי מעשרה מרכיבים וגם הלאה...

מצד

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.