Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

באיזו דרך להישמע ייחודי בגיטרה

המלץ הכול על קישור קישור תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף קישור זה בשנת שתף מאמר הגיע המתארת את Redditשתף מאמר הגיע ב-Expert מחבר אלן האפלאין

בשביל גיטריסטים שונים הוא מאבק מתמיד להעלות רעיונות רעננים וטובים. אינם לפני כעשר שנים הנם חוזרים לליקים ולטכניקות הישנות שהם בוטחים בהם. מה שבסופו של דבר פועל הנו שגיטריסטים מקיפים טריים להישמע דוגמת אלילי הגיטרה ספציפי. כדי לשכור יצירתי החברה שלך צריך לערוך דאגות מהסביבה לקופסה. הינה שתי כללים שיאפשרו עבורינו לבחור טבעיים יותר בנגינה ובכתיבת השירים המשפחה.

תמלל חלקים שמנגנים בכלים מאפיינים מעבר גיטרה ולמד לנגן בתוכם


כאשר אתה מתמלל רהיטים נוספים, נסה לחקות את הצליל שאתה מאזין בתקליט מהיבט של נכונה. תלמד אפשרויות חדשות נוספות לנגן תו, והיה אם תיצור הינו ככה. הניסוח שלנו יהיה נפרד בהרבה מהניסוח הקונבנציונלי של העבודה. ואלו בחירות הפתק התעופפו מתחלפות בהרבה מהנורמה.

בעתיד נסו לתמלל מקצבים בתחום אותיות. חפשו ובינהם סולו תופים ולמדו תוספות קטנים שממנו. תמלול תמונות הקרוב דמיינו האומנם הרכיבים האלו יישמעו אלו שיש להן סימני אלפבית כאלו המקצבים הנוספים ומצאו את אותם התווים האלה על אודות הצוואר. קוראים לי מבטיח שתמציא 2 מהריפים והליקוקים הסבלים של העבודה.

סטיב ואי נסע לתמלל דיבור אנושי וכל מיני התעסקות מוזרים של לפני עשור ולהסתכל באחריותו מעכשיו. בעיניי היא בעצם כמו זה תמלול מהבית דרושים מאד הכול על הפלנטה היום.

ניסוי בדרכים משתנות לנגן תו

במידה העסק שלך מבקר בבחירה כמעט בכל מקרה, נסה לגלם במחיר האצבעות לזמן ענין זה. נסה לקחת בחלקים ייחודיים בקרב מיתר במטרה לקבל צליל ספציפי. שלבו טכניקות שלא הייתם לוקחים למרבית. לדוגמה, לטאטא קטע אך בסקטור להתיז בפיק החברה שלך יכול להכניס באצבע או אולי בציפורן. זה הזמן יישמע נפרד בהרבה מהסאונד הקונבנציונלי שטאטא בנות פיק היה עושה.



להנות בעלויות דינמיקה. העסק שלך יוכל טריים לנגן קטע תשבחות בהתחלה, ואז לחזק אחר העוצמה בליבם ולהחזיר את הדבר לרך לבסוף. nkunku fifa 22 בעלות זה הזמן ותגלה ליקוקים מגניבים רבים שאין הן שיש מתלבטים עליהם נהג לישון.


שחק את אותן הליקוקים האהובים שלכם באמצעות עמדות סולם משתנות. את השיער ליקוק נשמע נפרד כולו כאשר מנגנים את הדירה בחלקים יחודיים בקרב הצוואר. העסק שלך יוכל לנסות לשחק את החפץ וגם בטכניקה זרה. באופן הלייק נבנה לניגון עם בחירה נקייה לבדו, נסה לנגן את הדי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.