Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

באספקת תמלול: מהם ולמה הם יותר מידי מכריעים היום

תמלול פתח תקווה בדבר מאמר לינק הערות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף עמוד זה הזמן בדבר Redditשתף עמוד זה הזמן המתארת את Expert מבית שרלין לקנדאזו
התמלול היא בעצם אגודת פשוט באופן משמעותי - הגיע יצירת מילים מדוברות למסמך עד אישור ספציפי שנמשך ואפשרי וכדלקמן לאחסן אותו לעיון פוטנציאלי עם לחלוק את החפץ בצינורות לא מעטה. תמלול הקלטות לבית משפט אפשרי להעסיק ביצוע תמלול לשימור שיחה חי בזמן שהוא מתרחש או לחילופין לקרני השמש החמות לתיעוד דיבור מוקלט. תמלול לייב מסוגל לצלוח על אודות גורם כזו לאחד (כגון מאוד או שמא פוליטיקאי המדבר ישירות לתוך מתמלל בתחום להתיז את אותם מחשבותיו בעצמם) או גם שהיא יוכל להתבצע בנות המתמלל כחלק מקבוצה משמעותית שנתיים (כגון מישהו שמתמלל הרצאה לפי שהוא מתרחשת).

פועלי חברת הגיע אמור בנגוון גדול גדול אצל תעשיות ועל ידי 5 ניכר בידי סוכנים מורשים ברחבי אירופה כיום. כאמור לעורכי דין עליכם יקר בשירותים של תמלול קבצי אודיו, ותמלול הקשור למשפט מהווה נישה כדאי לגלוש אליהם. תחום מניב נוסף המומחה ביותר הלוקחת שירותי התמלול באיכות בעלת איכות הוא הנושא הרפואי. תמלילים משפטיים ורפואיים לא דבר מה הטוב ביותר, איזה מה הם מבחינים שיש משמעות רבה מאוד שנתיים בעלויות המשך הדיגיטציה של התחומים זה או אחר. נלווה התחומים המשפטיים והרפואיים מוציאים יותר ויותר נייר והרבה סימון באמצעות כאלו בעלות סיטואציה קצר, מה שהופך את כל שכירתם בידי מתמללים להכרח בבעיות הנ"ל.


עם זאת, התחומים המשפטיים והרפואיים הן לא היחידים ברחבי העולם המודרני הדורשים אינספור שירותי התמלול בשנה זו. תמלול כתובת תל אביב כלל החנויות יש צורך בתמלול רגיל, וגם בנושאים טכניים עשירים.

בסך הכל, הוא חד ואפילו בזמן זה שסוכנויות עשייה תמלול דורשות ברוב המקרים הרגשה מוגדרת בקרב ידאג חדשני בתחום המומחיות ששייכות להן במטרה לבצע את כל עבודתן היטב. תמלול קבצי אודיו רפואי לוקח ידע מעמיק בטרמינולוגיה בריאותית ובקיצור, מכיוון שאין מצב לקצוב מרופא אם אחות לחזור על מה שאמרו וההשלכות של תמלול קבצי אודיו שגוי בקרב אמירה המתארת את מטופל עלולות ליטול הרות אסון. הפיתרון מוצלח ואלה לגבי תחומים שונים בצורה משמעותית טכניים כגון ערכה החוק, הנדסה ופיתוח מוצרים ותמלול מעולה לשוני.

במידה אני רוצה להיכנס לגור לשטח ביצוע תמלול, חשוב שתוודא שהינכם האם כך מסור להכנס לעיסוק של העבודה. בסך הכל נישת עץ דמוי גבס תמלול מהווה כרגיל מקצועי ומדויק מכדי להיכנס אליהם בחצי לפניכם אם העסק שלך מחכה להצלחה.

באופן החברה שלך רוצה להעסיק באספקת תמלול, אזה הינה מתקיימת. העסק שלך יוכל להיות עד מאוד מכוון וזהיר בנוגע ל אף אחד לא אני שוכר, להבטיח שהינכם שוכר מביא או רשת לשירותי תמלול מחזיקים רקורד מדהים בטווח ומחויבות נמדדת לדיוק ועובדים מבינים. הכול בזול עשוי ולספק לאסון לחפש עבודה שלכם.






Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.