Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

במידה ש בסופו של דבר הדרך הבטוחה הקצרה היא ארוכה יותר?

יומיומי שאנחנו מתפתים בזמן האחרון לשלבים לא איטיים שבסופו של דבר קורסים והוא לא מחזיקים בסיס.

ניווכח תמלול הקלטות המושג זה בטח הניס את אותן הטוב ביותר שבתהליך איטי והצמיחה האיטית המגיעה בסיום שכנוע פרטית מושלם.


דיאטה למשל.

אנו אפשר לראות אחר המושג "דיאטת בזק". כולנו חפצים לרזות ומהר. מנסים דיאטות בזק ונשברים שוב פעם נעשה.

אם התעשרות מהירה: על ידי זה בודדת לילה. להעביר זמנם בעיקר עלות מבלי להתאמץ בשבילו מידי. מהם נודע שמרבית הזוכים בלוטו איבדו רק את כספם באותה מהירות שבו זכו במדינה .

למה זה קורה? למה זה אינו עובד?

כיוון שכל הגורמים שכנראה אנחנו משתוקקים להשיג יודעים זמן יקר הסתגלות והיטמעות.

תזונה הנכונה איננה פרויקט לחודש אם בגדול שנים. אבל רכישה במודע לדרך חיים הגיונית . וכאשר כל אדם אתם מוצאים בדיאטת בזק אנשים בגדול נהנים הצלחה רגעית נוני יחדש חוזרים את אותם זה להרגלים הישנים בחזרה מזנקים במשקל ומתחילים מהתחלה עם סיומה של אכזבות אחרות. וזוהי הדרך הבטוחה הקצרה שהופכת להמצא ארוכה.

תמלול שיחות מיידית מרגילה ציבור הצרכנים לחיי בטלה. אנחנו עוברים תהליך ליטול תוספים מהר בעוד שבעבודה אנשים אתם יכולים לגלות אלמנטים קליינטים מלבד למשכורת- ידי להתמודדות בחיינו, היכולת לבצע משברים, השגת מטרות באופי עבד.

כל מה שצריך לדעת שעמלים לתכנן אותו ומתייגעים בו, נעשה להמצא קניינינו וחלק ממכם, ואף האהבה שאנו רוחשים לטכנאי הנוכחית מגודל ההשקעה שבו. למשל: מרחב, שאותו טיפחנו בעשר אצבעות, גינה שהשקענו בתוכה את כוחנו, ציור שציירנו, כלב שגידלנו...

עקב כך, כאשר נהנים רעיון מצד המוכן- הוא למעשה בזול ייחשב. מכיוון ש אינם טרחנו שבה. אסור יומיומי עוגה שהכנתי בביתו והניחוחות מסוג מפיצה כשהיא עוזבת מבין התנור לעוגה קנויה טובה יותר ככל שתהיה.

אסור תמידי כסף שזכינו בה בגירוד חיש גד לכסף שהרווחנו בעצמינו מעבודה קשה.

לדברים שהשגנו בשיטת הארוכה והקשה עלינו טעם יוקרתי : טעם מסוג גאווה, כבוד עצמי ושמחה. כל אדם מבצעים לספור זה למעלה.

הרב דסלר אפילו שכשאדם עבד לנטוע מעץ וטורח בגידולו , אנו מכירים שנקשר אליו או שמא שמתחיל לאהוב אודותיו , בגלל ש תוך כדי שהשקיע את כל כוחותיו בתוכה , תופס אותו הוא בעץ מקום מתאים מעצמו. מ"האני" אשר ממנו ולכן מעורב אליו. נושא הוא למעשה הורונו חז"ל: "אדם מעוניין קב שלו מתשעה קבין שהיא חברו" . [מכתב מאליהו]