Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

גילוי יישום תמלול קבצי אודיו

המלץ הכול על עמוד קישור תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה ב-1שתף קישור זה הזמן בטוויטר1שתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר זה המתארת את שתף לינק זה הזמן אודות Redditשתף קישור זה אודות Expert מחבר Nuuk Larsen
התיאור הידוע על ידי עשייה תמלול קבצי אודיו הנו התרגול על ידי לקיחת קול או אולי אודיו ממקור כמו זה ותמלולם (הקלדה או כתיבה) למדיום כתוב. ההגדרה המילונית בקרב תמלול היא "ייצוג כתוב אם מודפס בידי משהו" או גם "הפעולה אם הפינוי על ידי תמלול משהו". תמלול כאמור לעיל הן לא מוכרח לבנות מקור שמע. אפשר לתמלל מסמכים שונים, זיהוי, מכתבים על גבי כתב יד וכדו כמסמך PDF או גם MS Word. זה מוגדר התמלול עיתון.


בזמן שהתהליך הינה על פי רוב קבוע עבור כל תעשייה, נמצאים סרטים ישנים אצל תמלול הדורשים ניתוח, הכשרה, חינוך וידיעה אינדיבידואליים ע"מ לטפל בחומר ולתמלל את המקום ביעילות.

ביצוע תמלול קבצי אודיו משפטיים

סוג מסוים הגיע בקרב חברת תמלול מנוצל על ידי מפעלים משפטיות, עסק עירוניות, מדינתיות ופדרליות, בתי משפט, סוכנים ואנשי מקצוע משפטיים מיוחדים. סוגי התמלול המבוקשים עד מאוד בתחום המשפטי קשורים לדיונים בדירת המגורים הדין, הצהרות, חקירות אסירים ותצהירים וכן manual .

יישום תמלול רפואי


תמלול רפואי לוקח עומק מעולה של הכשרה הודות ל הטרמינולוגיה הרפואית. looting המקרים התהליך לוקח הערות קליניות שהוכתבו למערכת תא קולי או למכשיר הקלטות דיגיטלי. הערות כמו אלו תכונות לתלות עיצוב בדבר המטופל, תרשים וטיפול, תרופות, תצפיות שעות הערב ולאחר תהליך ניתוחי, פגישות וכדו. על אף שהם קצרים באופיים, הנם נמסרים ברוב המקרים בנפח גבוה. מפעלים התמלול רפואי נושאות מפעם לפעם קרובות הסמכות הכרוכים בטרמינולוגיה רפואית וחייבות להתעסק לאורך נוהלי בודדות ופרוטוקולי HIPAA.

עריכת תמלול אקדמיים

גדול מוסד לימודים ואוניברסיטאות משתמשות בשירותי תמלול כדי להשיג תסריטים פיזיים של הרצאות, פגישות, תפקיד גמר, מפגשי לימוד קבוצתית, תולדות כולל בתוכו לעיל, מצגות, כנסים וכדומה. כרגיל מהתלמידים בנות עומסים מקיפים שנתיים בכיתה יכולים לרוב להקליט אחר מקרה הכיתה כלשהו, ולשלוח את אותה אותן הקלטות הדיגיטליות לתמלול ממנו הם עוברים דרך מאוחר יותר ומדגישים תלונות.


ביצוע ניתוח תחומי ושירותי תמלול עסקיים כלליים

בדיקה תחום כללי לעתים קרובות סקרים על ידי קבוצות מאורגנות בקרב כאלו במחקרים עיוורים או אולי בקבוצות מיקוד ע"מ לגייס טיפים. תצליחו לתמלל רק את רעיונות המוקלטות האלו להכללה נדחת במחקרי מצב וכדי לכרות דברים תוך כדי כך מאוחר 2 שנים.

תאגידיים מתקשרים וכדלקמן לשירותי תמלול קבצי אודיו לאמצעי פרסום מאפיינים. למשל, גורמים החלה לשים בווידאו ואודיו לתיווך ברשת האינטרנט הכולל בזהירות. סמינרים, סמינרים מקוונים, בלוגים בווידאו ופודקאסטים מבוססים אנחנו אודות אודיו. במטרה ליצור את המקסימום משיווק זה הזמן, בתי עסק יכולות לעצב את כל התמליל צריך בהמשך מצוי למעוניינים ועוקבים אם מאוחסן ברשתות, העניין שהופך את הדירה לאיתור בגוגל ובמנועי חיפוש נספחים.

מתן תמלול ספרדית

תמלול בספרדית חל בערך על כל רחב שונה בקרב באספקת תמלול. של במידה זה ביזנס, משפטי, אקדמי, מקצועי או שמא לרוב אישי, יש צורך בתמלול ספרדי. אפשרי לשנת 2010, שימשו 2 שנים מ-37 מיליון עוזרות בכל אתרים הברית בעלות ספרדית כשפה עיקרית. עבור כדוגמת אלו לא דוברים או לחילופין מזהים אנגלית, תמלול ותרגום ספרדית יכולים להבטיח שלא קיים מחסום שפה ואפשר לתמלל רק את האודיו באנגלית.

לרוב בקרב התמלול מקצועי, בתי עסק יאשרו תיעודים לאחר סוף שבו אנו עובדים. טופס זה הינו "חותם", המציין שהעבודות שהושלמו הנן באותה תצלומי בה הנן היו בזמן השלמת תמלול, וכי הפרטים מתחום אינן שונו.

והיה אם אינך מקווה באופן חברת תמלול קבצי אודיו זכאית לתת תשובה אודות הצרכים של העבודה או אינם, צור איתה קשר ובדוק את אותן שירותיה שלה. ספק לחומרי הדברה אלו את אותם הפרטים בקרב שבו אנו עובדים של החברה והם הם בעלי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.