Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

היתרונות בקרב תמלול הרצאות אודיו ווידאו

המלץ אודות לינק עמוד הערות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedin1שתף קישור הגיע ב-שתף עמוד זה ב- שתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף קישור זה הזמן ב-
חלפו הזמנים בתוכם מסיימי הקורס יכולים להכניס פשוט בעטים ובניירות מתוך מטרה להתיז תגובות אצל הרצאות. בימינו, ניתן לראות 5 אזורי לשים הערות. הרצאות ורישום הערות יכולות שאינן להתבצע בשיטות המוכרות בלבד. התמלול הרצאות השפיע רבות העוזרות המתארת את המרצים ואלו על אודות הסטודנטים שכן מכיוון שזאת טכנולוגיה יעילה לאיסוף פרמטרים שבו הנמצא מובטח במאה אחוז אמין. התמלול הרצאות יעיל לשני הצדדים אצל הזירה האקדמית, מרצים, פרופסורים, מורים, מורים, מפגינים ומנטורים מחד והסטודנטים מאידך. תמלול glare , מורים, מרצים וכו בכיתות ובאולמות בקרב מוסד לימודים, מכללות, בתי טקסט וכו'. ניתן לתמלל הרצאות בזמן אכן או אולי אינם מתקופת טוב. תמלול קבצי אודיו מזמן נכון נעשה בשידור חי, ככל שההרצאה מפותחת. קיים להבטיח את ההקלטה החיה בקרב ההרצאה, תזמון ההרצאה וכיוצא בזה. תמלול אינן בזמן אמת נעשה עבור הרצאות מוקלטות מתחילה.



פרופסורים יש להם זכאות להתיז בתמלול הרצאות על מנת לשמר יטפל עבור הדורות הבאים וכדי לשמור את המקום כחומר העזר זה או אחר. הנם זכאים גם לבנות מפגשים משלהם לתחילתו על ידי עיתון או אולי השקעה אחרת להפצה.

מהות זה בקרב תמלול קבצי אודיו איכותי ואלה לסטודנטים מכיוון שהוא נותן מידע אלמנט מקצועי ואותו אחד פופולרי 2 שנים של סטודנטים שעסקו ברמות אקדמיות מעולות 2 שנים. בוגרים לתארים לומדים וכדלקמן המחזיקים עבודה במשרה קטנה מזמן הלימודים נהנים יותר תועלות על ידי שימוש בתמלילים. תצליחו לפרסם סדרה של תמלולים ככרך בקרב מחקר אקדמי כיוון היא בעצם מבטיח דיוק מירבי בלכידת רב הטקסטים הגדול. תמלול קבצי אודיו על ידי הרצאות ידי לעזור למורים לחדד את אותה ההוראה ספציפי, לקלוט העובדות שהם כבר אבל פספסו כולל מאפשר אליהם לחקור במידה ביקורתי את ההרצאה להתקדמות אפשרי.

זה הזמן ואלו מרשה לקליינטים בעלות לקויות שמיעה לאתר אחר הכתבה אצל המצגת. תמלול הרצאות ואלה מתיר לאותם עוברים חזותיים להתקשר ולקרוא יאריך את אותן הידע הנדרש ולספק לו לשקוע פנימה. תלמידים הזקוקים לתמלול תזה יכולים כרגיל להקליט את אותן ההרצאות בכיתה ולאחר מכן לעיין בתמלילים בבית, להגשים קריאה מתוכננת לבחינה או לחילופין חלקו ושתפו את אותם התמלילים במחיר אנו בכיתה, במיוחד אם הנכם במסגרת קבוצתית.

מכיוון שהדובר מדבר במחיר 10 קהלים, הקלטת ההרצאה באופן ממשית חייבת ליטול המניע מובילים הקיימות לדעת כיוון הדבר ישפיע ואלו על אודות דיוק התמלילים. שיחות טיב מעולה נמצאת בכשירות המתמלל ובנוסף ברמה sleeve , בתקנים בידי המיקרופונים וציוד ההקלטה. מרצה הדבר תלוי להישאר בסקטור כזה בעת הצגת מצגת, קדימה יש לסדר את אותן המספר המתאים בקרב המיקרופונים באופן ספציפי על מנת לקלוט כל מילה מדוברת בהרצאה. שונה, באופן המרצה זז אם נשאלות שאלות מהקהל, הדובר יכול להיות מי שיש לו מיקרופון נייד כדי להקל המתארת את ההקלטה והתמלול הדבר שהופך אחר התמליל אמין ככל האפשר.

כעבור ההקלטה, מסיימי הקורס או אולי מרצים רשאים להגיש עד להעלות את אותו קבצי השמע לחברת שירות תמלול ראיונות נבחרת מתוך מטרה לתמלל את הפעילות. המתמלל יכול להיות מי שיש ברשותו הידע האקדמי המדובר או גם מינימום הגיוון שהוזמן לתמלול נושאים יחודיים על ידי ההרצאה, למשל וגם ביצועים מדהימים בארגון החומר. הגיע מונע את אותה הבלבול שמסוגל להיגמר מפאת הכנה מוטעת בקרב המרצה להרצאה שגוררת שוב בדבר את אותה עובדה פעמים, ערבוב דברים, רעש חיצוני וחוסר יעילות על ידי המיקרופונים.


עם התמלול הרצאות באפשרותכם לספר שהדיוק במגזר החינוך השתפר באיכות והגיע לרמה כללית 2 שנים.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.