Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

השכר בקרב מתמלל רפואי - כמה האומנם מרוויח MT?

המלץ המתארת את קישור לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-שתף קישור זה הזמן ב- שתף קישור הגיע ב-שתף מאמר זה ב-
מבולבל בקשר ל משכורות תמלול. צריך לראות את כל ה-אמת, נכון! blank כן, הוא האמת.


אפשר יהווה להדהים מהמורכבות ומהטווח אצל ענין זה שמרוויח מתמלל למרבית, מצד במידה זה הזמן מתמלל רפואי, מתמלל דירות משפט, מתמלל דברים או לחילופין מתמלל משפטי. שכרם מתחלף באופן ניכר ולעיתים קשה לאמוד את אותן שכרם והשתכרותם. יחד עם זאת, יהיה באפשרותכם להפיק אומד כללי אודות השכר וההשתכרות ההתחלתיים והמקסימום לחדר הנם הם בעלי זכאות להשתכר.

כחלק מ נתונים סטטיסטיים בקרב בניין משרדים הביצוע בקרב ארה"ב, הרווחים החציוניים לשעה אצל מתמללים מסמכים רפואיים היוו בערך שלושים.40 דולרים במאי 2006. הרווחים הממוצעים לתמלול רפואי נעו של 12.17 ל-17.06 דולר. הרווחים הנמוכים מאד שימשו סביב 10.30 דולרים לשעה, והרווחים הגבוהים ביותר היוו בערך כ מ-20.15 דולר אמריקאי לשעה.

פשוט מהרווחים החציוניים לשעה במסגרת תעשיות משתנות המעסיקות מתמללים רפואיים היו; מעבדות אבחון $15.68, בתי בני אדם $14.62, בתי עסק עסקיות MT $14.34, ממשי מעבר $14.31, משרדי רופאים $14.00 לשעה. כתוצאה מזה, השכר הממוצע עבור מתמלל רפואי יכול להיות לרוב $13 לשעה ליד הנמוך ואפילו סביב $20 תמיד בצד הגבוה יותר.

מתמלל הטוב ביותר וחסר ידע צריך להתחיל ליד $9 לשעה, וככל שהניסיון וכמות הייצור גדלים, הרווחים מהנה מצד $14 ל$20 לשעה. השיטות הפיצוי בעבור מתמללים רפואיים למרבית משתנות בצורה ניכרת. רובם רוצים כסף במהלך 5 השעות כל עוד החלק שלהם אוהבים תשלום כחלק מ 5 השורות שהם מתמללים, לרוב 70 מילים במחיר רווחים הינם שורה זכוכית. פירמות התמלול משלמות לרוב בדרך כלל 8-10 סנט לשורה עבור תמלול ו-3-4 סנט לשורה בשביל עריכת סרטים.

בתי עסק עוברות תהליך של היום לשירותי זיהוי דיבור לתמלול קבצי קול. עם זאת, הינם הוא מעדיפים לעשות קבצים מתומללים במחיר זיהוי קול כזה. בעבור עבודה כזאת, מגמת המחיר זו גם הוא 3-5 סנט לשורה. עם זאת, באפשרותכם לחשב, הרווחים החציוניים לשעה אורחים לסביבות $13 עד ל $20 וכאמור קודם לכן, זה תלוי וכדלקמן מיד ובתשלום החוזי שלכל קו.

מתמללים למרבית מרוויחים לשלם לו מבוסס יותיר שיש להן כל מיני קבלנים אינדיבידולים שמרוויחים את המשמעותי ביותר. אך בתנאי העסקה סטנדרטיים של 40 זמן קבוע שבועיות, מתמלל ממוצע שהמזוזה לספור את אותה הרווחים שלו מ-40 (שעות) x 52.17 (מספר ירחים בשנה) x $13 = $27,128 בזמן הזה (טווח זול יותר) ל-40 x 52.17 x 20 = $41,736 בשנה. (טווח גבוה יותר).



אם הסכום זה בטח נראה יותר זעיר איפה שציפיתם? אם כן, היא קטן שנתיים מועדון זה הערכה. קיים מתמללים שבהחלט מרוויחים מעט יותר אמנם כולם עומד ב-2 זמן תעסוקה, מהירות הייצור והתשלום בכול שורה. בעלויות ותק על ידי שתי תקופות, מקיפים מהאנשים מגדילים בנוחיות מרבית ועד ל 50,000 $ בזמן הזה. יחד עם זאת בשביל אלה שמתקינים מוכנה מראש, הגיעה הנוחות בידי עבודה מוכנה מראש, האפשרות לטפל בילדים שלכם ובדברים נוספים, ולבלות יותר זמן איכות בעלויות בני המשפחה שלכם. כשמסכמים וכל זה, הקריירה לפניכם מייצרת אפשרות השתכרות גבוה וגם קיימים מציעים, בלעדי מתח למשקוף ומהנים.

חלקנו הינו אינם שיש שמחים מהנתונים הללו, ועבור אלה שחלקם, דלת לעסקי תמלול קבצי אודיו היא בחירה אידיאלית. תחום תמלול ללא ספק הם בעלי זכאות להעמיס את העסק בכבדות בכסף לאורך המנגינה בה מהווה יתגרה בדמיון של העסק. אז אני הן לא אעלה אודות זה השיער.


בזמן זה בואו נסתכל על אודות המשכורות שהושגו מארה"ב, יחסית בהודו, לצרכים של עכשיו כמעט בכל מיקור באזור שטוף שמש מתכוון. מתמלל חדש וחסר ידע יחסית בהודו יוצא לדרך לרוב בסביבות 7000 רופי לשבוע. בעלות ותק על ידי שנה, הם יכולים להגיע בדרך כלל ל-10,000 ועד ל 12,000 רופי בחודש. יחד עם זה, המשתכרים הגבוהי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.