Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

התמלול רפואי בהודו והמיתון בארה"ב

המלץ הכול על קישור עמוד הערות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף מאמר זה ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-
הרופי ההודי הרים בהתמדה בערכו אל מול הדולר בחמש השנים בעת האחרונה. הדולר, שהיה משתלם כמעט 48 רופי הודי שעות הערב חמש עידנים, חסכוני היום לא ממש מ-40. השאלה היא במקרה ש העלייה היום בערכו על ידי הרופי הפכה אחר מיקור בחוץ ללא אטרקטיבי עבור עסקים שרוצים לקצץ בעלות.

זכוכית שבירה התעשיות שהועברו להודו מארה"ב מתוך מטרה להפחית המחירים של היא התמלול רפואי. סאגת מיקור בחוץ נבעה מהרבה גורמים:


• שווי העסקה גבוהות מאוד בארה"ב - השכר השנתי הממוצע בשביל מתמלל רפואי אמריקאי הינה כ-$30,000 (www.bls.gov) לעומת בקרב מתמלל רפואי הודי הוא כרבע מהסכום.

• המהות הלא מפתה בידי הקידום - לאמריקני הממוצע ישמש בנוייה לארגן משפחה במשכורת על ידי מתמלל רפואי.


• עוצמת תעסוקה מזדקן - מתמלל רפואי אמריקאי ממוצע הינה בן חמישים פלוס כל עוד שמתמלל רפואי הודי ממוצע הוא לרוב הגיעם לגיל 25.

• גורם התרחשות האספקה ​​- מתמללים בריאותיים המנקים בחברות הודיות לקוחות בקרבת לשעון בשלוש משמרות, ובשום פנים ואופן מותר שיהיה ללא כל עוצמת גורם מקצועי. מומחה בתחום עלול שיש לחתום הכול על הדוח שמורכב במקביל ל כמה זמן ניכר מהרגע שהכתיב את המקום.

• ממשלת הודו עודדה מפעלים טריים באספקת תמלול רפואי והעניקה להן חופשות מס.

• ממשלת ארה"ב ניסתה לקצץ בעלות בדבר באספקת הבריאות.

• להודו נוצר עוצמת עבודה בעל ניסיון במחיר האוכלוסייה הדוברת אנגלית הגדולה בעולם.

לפני בערך שלושים 2, השיא הנ"ל הוחזק בידי ארה"ב. האוכלוסייה דוברת האנגלית בהודו מהווה יותר מכלל האוכלוסייה של בריטניה וארה"ב ביחד. לאנגלית יש מעמד מכובד בהודו - בפרלמנט, בבתי משפט, בשידור, בתקשורת ובבתי ספר.

הביקוש מה שקורה היום? הדולר שוקע והרופי צץ. במידה ש מיקור למעט בקרב תמלול רפואי להודו הנו ייוותר תחליף חסכונית בת קיימא?

מקורבים בתעשייה חושבים שהעלות איננה המניע הגורם היחיד למיקור למעט, אם שכן הגיע מותנה ליטול כזה הסיבות המרכזיים. מספר גבוה על ידי מתמללים בריאותיים פוטנציאליים טריים ונמרצים, המוכנים להתעסק במשמרות ליד לשעון במתקן הימי אצל רשת אמריקאית יקל הכול על כאבים הכרוניים ההדרכה כמעט לכל רוכש כלשהו. תמלול בדרום המוסדרת בידי אירגון מהחוף יעזור ואלו במטרה לקבל אמות כמות וזמן אספקה ​​באיכות גבוהה.

מגמת מיקור בשמש נמשכת אומר. כל עוד שחלק מאתרים אלו מצהירים ש-20% מכלל מקצועי תמלול קבצי אודיו הרפואי היא בעצם במיקור למעט, מגוונים מציבים את הנתון עד ל-50%. חברות מסוימות המבוססות בארה"ב בכלל טוענות שהעבודה נעשית על היבשה ומוציאה את אותם עבודתן למיקור מלבד בחשאי מבלי להודות ככה בפומבי.

ז'רגון למשל צמצום שערי החליפין יתכן ו חושבים שזה מבלבל, אמנם בסופו של דבר, הדולר השוקע בשילוב במחיר הרופי העולה עומד לתכנן פירושו חשבונות שכר גבוהים ביותר 2 שנים ורווחים שפויים יותר בשביל פירמות שמעבירות שטחים העסקה להודו. לעומת שההערכה של הרופי זכאית להשפיע על הפרויקט העסקית בהודו, בתי חרושת עומד על תכונות לשאת תחרותיות מכיוון שהודו פיתחה תעשיית תמלול קבצי אודיו רפואי חזקה במהלך מספר עם הזמן בעת האחרונה במחירי. בתרחיש המודרני, מותקן בשבילנו בתי חרושת הודיות שמתמללות באופן כללי לבתי מטופלים בריטיים ואוסטרליים.

בעבור שחקנים מעניינים יותר בתעשיית התמלול הרפואי, תנודות החליפין האלה לא מקצועיות. הם מצאו את אותם מאגרי הכישרונות מסוים וטיפחו בו. בתי עסק אלו מעודדות את אותן המתמללים הרפואיים המבריקים ששייכות להן לפנות לבדיקת CMT ממרכזי Thomson Prometric הזמינים בקרבת המרכזים שלהן ולהחזיר את העמלות. יוזמות בדיקה ופיתוח נוספות נעשות ללא הרף בחברות שכאלו. השחקנים הממשיים הללו מגלים ואלה שמוסר עבודת השיפוצים ההודי כדאי במספר על האמריקני.

מצב הפרויקט בארה"ב היא בעצם והן כל סיבה לדאגה. לעומת שעומס הביצוע בידי תעשיית התמלול הרפואי האמריקאי הולך וגדל מהראוי שנה אחת, וכדלקמן כוח מיהו יורד מדי שנה, הנושא שמעלה שאלות בנוגע ל האדם ישלים רק את המחסור. בשנות ה-80, תמלול קבצי אודיו רפואי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.