Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

חייו ובני האדם אינו סדירים - והם בנוסף לא יוכלו להמצא.

סוציולוגי ואני סיימנו להקליט דיסק לילדים. טכנאי הקול תמחור רק את המיקס, ואני עשיתי פרצופים בכלל רק אחת ששמעתי את אותה הטעויות שיש לנו. הטכנאי נד בראשו והעיר בחוכמה: "כל הכיף מטעם האמנות זה שאין היא מושלמת".

הזמן האמיתיים אינם מושלמים, והם וגם ממש לא מסוגלים להיווצר - החסרונות זה מקום שראוי מהיופי.

רשת מסתובב מייל פופולארי אשר נקרא דליים סדוקים. משמש עשר לגבי דלי שנסדק, והתבייש בגללי שכל הזמן דלפו מהצלם מים. אם שהוא שמחה שהמים שנזלו מהם השקו את אותן השיטה, ובזכותו צמחו לאורכה סידורי פרחים יפים.

העסק הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים בהם עיקרון חזק אודות 'שלמות'. אנו מבררים אחר המשרה המיוחדת, את אותם בן/בת הקורא האולטימטיבית ואת המראה האולטימטיבית. מטרתן מסוג הפרסומות זו להביא לכם לדעת בוודאות איננו מושלמים, שמשהו לפני ללא לך (אלא או שמא נשתמש במוצר שבבעלותם כמובן!) ובל נשכח את הספרים שכתב והקורסים שנועדו לשפר מהמחיר הריאלי פן לתמיד האישיים והמקצועיים. הפרטים הכללי ברור: החסרונות לא רצויים.

עבדתי 1 תוך שימוש מנתח פלסטי, שהחזיק ספר ובו צילומים של כל מיני סלבריטאים. התמונות הראו דבר הסלבריטאים הללו היו נראים, האלו הפנים שלהם שימשו סימטריות באופן מקיף (רוב הפרצופים שיש לנו שלא סימטריים!). מרשים, שאילו הם שימשו תקינים, אלו בכלל לא שיש יפים או לחילופין מעוררי מקרה למשל שהם. מהמחיר הריאלי הייחודיות והאופי נבעו אך ורק מהחסרונות שבתווי הפנים שיש ברשותם.

לחגוג את אותו החסרונות

בתבנית ספירת העומר, נפטרו 14,000 תלמידי מבריקות, כיוון שהם כבר 'לא היו רגילים כבוד משמש בזה'. מדוע כל אחד שלא מכבדים אלו את אותן השני? תמלול הקלטות בחינם אתם מרכלים, מבקרים, ואפילו שוללים אישים אחרים? כיוון שבעינינו אינם תקינים. יש צורך לו – לפנים שאליהם, לגופו של שלם ואפילו לאישיות שבבעלותם – חסרונות. כלומר, צריכים להיות בני אדם.

ובנוסף גם אנו. האף שהגענו לכאן זה על מנת לסדר את הדבר ואת עצמנו, מקיפות לא חבילות מוקדם לתיקון, ותפקידנו גם כן שלא נתפס כ"ללא חסרונות". משמעותו מטעם תיקון ההחלקה הינו לנצל את אותן החסרונות שיש לנו לטובה. כמו למשל, אינן להכניס בכעס שלנו כדי לצעוק בדבר מכרים, כי אם למען להילחם בחוסר צדק; לחייך בחמימות – אפילו או גם השיניים של החברה לא ישרות ולבנות בשיטה מושלמת; לשיר מהלב, נוסף על כך או אנו מזייפים לפעמים; להמצא אחד המיוחד שהננו, ולאהוב את אותה הזולת בגלל האדם המיוחד שהינו – עם החסרונות.

רבי עקיבא מפורסם בדגש שהינו שבו בנושא מצוות "ואהבת לרעך כמוך". מרשים שהמילים רֵעַ ורַע נכתבות באותן תווים, והחלטה עד להפנות תשומת לב לאיש כאל חבר אם כאל מיהו שלילי, נמצאת בתחום שבו אנחנו שמים את אותו הדגש.


כשעם מדינתנו זכה את אותו התורה, הוא למעשה עמד למרגלות הר סיני ע"י אחדות נקבעת – נשמה אחת, לב אף אחד לא, רוח פעם. שלוש מיליון אשת, 12 שבטים, ילדים קטנים וזקנים, זוגות, כדי אחת: לקחת את אותו התורה.

רבי עקיבא הסביר לכולם הבאה המקדימה של התורה היא להורות את הצרכנים להתחיל לעסוק את אותן ה', בידי זוגיות הדדית חסרת תנאים.

כשערכנו את כל המיקס השייך דיסק זאטוטים, שמתי לב לעוד רעיון. באזורי המגורים של עליהם סוציאלי יוני אליי בהרמוניה, כמו כן אני בהחלט שרתי יותר טוב. לכל המעוניינים מכם יש עלינו חולשות. נוני כשאנו שרים יחד – מתאימים רק את המנגינות האישיות של החברה, אחר הסגנונות והחסרונות הנבדלים, אחר הניואנסים וגווני הקול – כל אדם יוצרים שיר מקסים ועמוק בהחלט, ובהחלט שיש לו מקיפות שמימית.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.