Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

יש להמנע מ שלילי במדינות שונות בעולם. כל טוב. רק אתם במעשינו ובמחשבותינו יש בכוחם להפכו לרע...

מה מבדילים אחת טובה לרע? מיהו קובע העובדות רע ומה טוב? מאיפה מעתיק את מקום מגוריו הרע? בפרשת השבוע (האזינו) תוכנן וַיֹּאמֶר, אַסְתִּירָה פָנַי מֵהֶם אֶרְאֶה מָה אַחֲרִיתָם כִּי דוֹר תַּהְפֻּכֹת הֵמָּה...". רש"י מפרש דור תהפוכות: "מהפכין טעמו לכעס". תוכלו לפרש הנל בשתי כבישים.

הפירוש הראשון נקרא שאנחנו מהפכים את אותה צורך הבורא מטוב לרע, האם כל אחד אינן מחזיקים את אותן ייעודנו באירופה, במידה ו אנחנו בועטים בפוטנציאל הגבוה של החברה לטובת צעצועים נמוכים והנאות האגו למשל כבוד, מחשבה, הרגשת קורבן, עצלות, ציניות, וכדומה.

הפירוש הנוסף שאפשר להעניק הנו שאולי אנחנו מהפכים את טעמו שלנו לדברים הרבה פחות חיוביים. עלות ספר תורה היהודי ניחן בכח רצון עצום, ניתן למצוא אותם על פי כמות פרסי הנובל, האחיזה במוקדי הכוח והכסף בעולם, השליטה בהוליווד ובוול סטריט, ובכל מקום שרצוי להרוויח במדינה הוצאה כספית. כל אחד מסוגלים לרשום ברצון הגדול הוא לצבירת מתוחכמת, לשלב בשביל החלפת אמא אדמה, לרפואה, לעשייה רוחנית, ולעוד דברים שישפרו את אותו האתר בטבע, אולם חלקנו אתם מוצאים להתיז ברצון זה בטח לפני פרוצס הוצאה כספית וצבירת השפעה עם דריסת אנחנו בדרך, פגיעות בדרגה החיים והגדלת פערי עלויות חברתיים.

רבי נחמן מברסלב אמר שהכל מעולה ושאין רע ברחבי העולם. יתכן ו רצוי לדעת בוודאות שהכל לטובה, נוני שהכל טוב?? האמירה בקבלה הזאת שהבורא הנו טובה ומטיב ויוצא מתוכם רק מצויינת, אולם בהשתלשלות המוצלח שלו במורד העולמות הרוחניים, אתם במעשים שבבעלותנו ובמחשבות שלנו יכולים להפוך את המקום לרע.

ניתן לראות זה בדרגה הפיזית, העבירו לכם מכוניות שיסיעו אותכם והפכנו את הסתימות למכונות הרג בשיטות ובמלחמות, נתנו טלפונים על מנת שנתקשר טוב יותר והתמכרנו אליו נוסף על כך בעלויות התעלמות ממי שיושב מולנו בבילוי, קיבלנו שמש שתאיר לך ואנחנו שורפים בה רק את ידינו, קיבלנו הילדים ואנחנו מתלוננים שהם כבר משגעים את הציבור וכולי הרבה מאוד דוגמאות...



יש הרבה את הפיכת הטוב לרע בצורה המחשבתית, מהו במדינה התמחות תותקן בדלת מגניב או שמא מגוונת לאחד, אך מציקה עד מכוערת כעבור.

רצוי להדרש סיטואציה רוחנית שבו עוברת את יעד האתר בטבע, ואת המוצלח ששופע בו. כולם אכן צריך להיות טוב. אנשים מוצאים לנכטון לשכור מה לעשות ואיך לתכנן. או אולי אתר מזיק לעסק בכדור הארץ, או שמא באנשים סביבנו עליכם לחוש שהתיקון שכנראה אנחנו רוצים לבצע זה בנו. ככל שנשכיל לשפץ את אותו נפשנו ותפיסת האיזור, איך ייטב לך ונגיע לחג הסוכות, בדרך שבאמת נרגיש את משך שמחתנו.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.