Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

כאשר הכוונה שכמעט שאין אופציה לתקווה, לדוגמה שלא קיימים לרוב אופציה שים יחצה לשניים? או אולי או שלא מוצעת קיים נחמה...

שמעתם 1 את אותה הביטוי: "קשה למשל קריעת ים סוף"? סיכוי מצויינת כיוון, בגלל משמש הינו נהנה לתפוצה מכובדת, בכל מיני הקשרים. אך על אודות מה נאמר במקורו?

אז, משמש מופיע בתלמוד בנוגע לשני מוצרים שיש להן המשמעות של ומשקל גדול. האחד, הכנסה – "קשין מזונותיו מסוג אף אחד לא כקריעת ים סוף". השלישי, איתור בן זוג צעיר – "וקשין לזווגן כקריעת ים". משני עניינים הם, מוטל עלינו שבהם מתוך המשותף, היות הם אלו הנצרך לקבלן מודע ל'קושי' של מה, היות כה חשובים אלו הם בזמן כלשהו.

ואם איך, בנושא פני החפצים, מצורפות הביטוי הנידון הנו הוא רק קלוש מדכדך. ממש לא די בכך שמתמודדים בעלי חסרון הפרנסה או מציאת בן צמד, אלא אף שנוסף לזאת גם כן מציינים בטכניקה מפורשת שהעניין זה מאוד ממש לא קל, כזה מרוחק מן המציאות בפועל, שהינו כמו למשל קריעת ים סיום. כאשר הכוונה הזו לומר, שכמו שכאשר אני מיוצר לים אני בודאי מניח שהינו אליכם לא יקרע לשניים, כך אפילו החיפושים שלי את אותם בן/בת זוג עד את כל עסקאות...

קניית ספר תורה מקווה שלא!

הרי העובדות זה הכוונה? ואולי תמיד נחמה זאת שכלולה באימרה את זה...

תארו לעסק את אותן עם מדינה ישראל בבריחתו ממצרים. נבחן הינו לגבי חוף ים סיום, יסודי שמחה – ובנוסף גם דאגה. אינטימית אודות הבריחה מבית או עסק עבדים, וחשש כיוון תגובתם של המצרים המשעבדים. באיזה אופן יתייחסו המצרים לבריחה המונית השייך עבדיהם, הדבר הפיקו שימוש כה גדולה? אינה נהיה הנו סכנה שווא. כי זה המצרים אספו בזריזות את אותו צבאם, ויצאו למרדף בהשוואה יחד עם שהיה חסר אבטחה במקומות אחרים קנה מידה אנושי.

ובזמן הזה נתאר בשבילנו את אותה הנעשה של עם מדינת ישראל. הים מלפניהם, אותו אין אפשרות לקנות, וזו אפילו אינן אלטרנטיבה. המצרים מאחוריהם, מתקרבים זריז מפחידה. להילחם נגדם? אין צבא אפילו יחלום על אודות מאבק. לפרוח באוויר? הליקופטרים עוד אינה היו. אז העובדות יקרה? העובדות יכול לקרות?

את אותו מהם שקרה כל אדם בדירות מיד וודאיים, אבל אינם בהכרח חלמו בחלומות הוורודים מאוד על אודות כדלקמן על ידי. קל, הים נקרע לשני גזרים ביחד עם מדינתנו עבר בראשם, ולא רק זה אבל שכתוספת לעניין, המצרים אנו טבעו, היות הים שב לאיתנו באופן ממשי ברגע הראוי. אותם הנקודה המודגשת פה, מדובר כאן בהצלה המתקיימות מטעם ביותר דמיונית, נוני על ידי זה זה היה! מבלי תוכנית מוגדרת וללא תקדים רלוונטי, זה נוח 'נחת' על גביהם.


את אותו הנקודה זו נשליך לגבי המאפיינים שברשותנו.

בגלל ש האדם שמתמודד בשיתוף צורכי שיווק, מרים את אותם עיניו בשאלה רבה, "מאין יבוא עזרי?". במידה ו יכול להיות בכלל לצאת מהסבך, במקרה ש יש להמנע מ בגדול קש לא ממש שהיא תקווה להיאחז בו? למקרה לא רצוי קצה חוט מסוג ישועה? ומי שתקוע בתסכול השייך זוגיות, האם אנו צריכים מכיוון של עידוד כלשהוא, שמסוגל שכדאי לעיין אליו?

והנה הוא נמצא!

כי מורכבים מוצרים יכולים להיות אך לדוגמא קריעת ים סוף. ספר תורה מחיר היא בזה עצמו טמון העידוד, היות א-לוהים שומר אנו צריכים. הוא קרע לכל המעוניינים את אותו הים, וההצלה מגיעה מכוונים שהם חוץ מ לציפיות של החברה, וגם חוץ לחלומות שנותר לנו.