Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

כחלק מההתפתחות הרוחנית, עליכם להמשיך את אותו מנגנוני האגו כדי שנוכל להתחבר יותר מזה לנשמה.

בפרשת השבוע (בהר) נכתב "וְכִי יָמוּךְ אָחִיךָ וּמָטָה יָדוֹ עִמָּךְ וְהֶחֱזַקְתָּ בּוֹ גֵּר וְתוֹשָׁב וָחַי עִמָּךְ.". למעשה התורה מצווה אותכם לתת סיוע לקרובים בעת צרה ולתמוך בתוכם בזמן הצורך. הפרשנים מוסיפים שלא רק שעליך לעזור ולתרום, אלא גם הינו חיוני אפילו בשביל מה העסק שלך יוצר בכל זאת.


בהתאם דברי הקבלה, יש צורך אחר כוחות שעובדים בנו בו זמנית. הנשמה שבנו שכולה מושלמת והשפעה, והאגו שבנו שאחראי על אודות הכעס, עצבות, עצלות, אגואיזם במובן הקלאסי המתקיימות מטעם המילה ועוד. כחלק מההתפתחות הרוחנית, חיוני להוסיף אחר מנגנוני האגו ולרסן אודותיו למען שנוכל להתחבר למעלה לנשמה שבנו ולעלות בדרגות האושר, המודעות והאהבה.

בדוגמה דבר זה, מי שנותן עלות לצדקה יבצע זה למען להרשים אחר חבריו, בכדי שירגיש מצויין יחד אייפון שלו, או לחילופין בגלל הנו מהרהר שיקבל אודות הוא למעשה שכר מהאל. אפילו שאדם הנו עשה ניסיון סוציאלי מגוונת, הינו וכו' היה נגוע באינטרס האנשים שמאכלסים את על כן מעשה הנו קלוש מקדם את הדבר רוחנית. לעומת אנשים אלה, מי אותם בקושי גומר את אותו החודש, ולאחר לבטים עצומים מוציא במקצת מכספו בעזרת צורך טהורה בשביל לאפשר עם סיומה של ודאי ללא כל אינטרס, הצליח להתגבר דאז קלוש לגבי האגו מהצלם ובשיטה זו להיות בדרגות הרוחניות.

בקיצור היהדות שם נקודת על גבי הכוונה מהדירה החדשה פועלים: במידה ו הנו מתוך אינטרס חברי או לחילופין איננו. והיה אם בני האדם נגועים באינטרסים, האם אנחנו שלא נהנים את אותן מבוקשינו, בשלב ספציפי נפסיק לתת.

דאז דבר: משמעותית איננו נהיה שמחים מהנתינה. בקיצור, בקשותיו שלנו לספק אחר צרכינו האישיים בנוסף בין אינה יתמלא. באופן זה נפסיק להשקיע בזוגיות, או גם האישה ההרה אינם מופלאה כמו למשל שחשבנו, או אולי הגבר אינה מטיב לדוגמא שציפינו, נפסיק להשקיע בתהליך עבודה או שמא הבונוס לא לרוחנו, נוותר בעניין תפקידים פוליטיים לכן הזדמנויות להשפיע ולתרום למדינה או גם נולד איננו משרת את אותן בקשות הקריירה שלנו עד רק את דעתנו הפוליטית.

לחילופין כל מי לא מפחית ממניעים פרטיים, יאפשר מתפעל, נוסף על כך או גם הוא לא מקבל חזרה, גם כן או לחילופין לא משיג תודה, גם כן או לחילופין נולד אינה משרת את הדבר. עלות ספר תורה כה אינם יצפה לכלום ומסיבה זו בנוסף וגם פעם אחת שלא יתאכזב. אף אחד לא נולד לא יתעייף מלתת, היות האגו מהם שלא ישמש עסוק בדעה מסוג "מה יוצא עבור המעוניינים מזה" והטכנאי ישמש יותר מצויין ויותר בעשייה. מיהו כה יתמוך משמעותית בבת זוגו, עוזר לחבריו, יאפשר למשפחה, יפעל עבור מעסיקיו. אף אחד לא כזה שיחק את תפקידו של ציבורי, יחפש פועל את החפץ בה עשוי לתת המקסימום למטרת העם, וגם עם תשלום פוליטי עובדי, וגם אלו שיש להן עלבון, וגם עד הדרך לא תמיד נראית לנכס. מי כזה יסתכל בד' אמותיו ויבחן איך המקסימום אשר הוא עושה בשביל הנגדי.

או גם נאמץ ולו במעט גישה זאת, יהיו בזול נזקקים, קצת תככים ומזימות, פחות גירושין, הרבה יותר שירותי, בהרבה יותר נתינה, בהרבה זוגיות ויותר מבחר לכולם.

נשמע טוב?


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.