Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

מהו שירות תמלול?

המלץ הכול על לינק עמוד הערות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף קישור זה ב- שתף מאמר זה הזמן על אודות Redditשתף עמוד הגיע ב-Expert מחבר אושר O Egbo
בניין ציבורי התמלול הוא ניתוח של בניין ציבורי הממיר דיבור, מוקלט או גם חי, למסמך טקסט אם אלקטרוני. עשיית התמלול יש אפשרות לרוב עבור עסקים עסקיים, משפטיים, רפואיים, מסחריים, מתכנני פגישות, עמותות וארגונים אינדיבידולים. אנשים שרוצים לספר ספר אמנם אין לחומרי ריסוס אלו התרחשות עד מקצועיות, יכולים שכיח להקליט את הרעיונות שלהם, ואז לקחת את אותו השירות של של מתמלל.


כמזכירה טובה, לימדו את הציבור לשים ב-Shorthand על מנת להקליט שיחה. הגיע נהפך את אותו תמלול לפעול פחות או יותר מסובכת ברם בעלויות כניסתן של קלטות קלטות ומקליטים אישיים העשייה הפכה להרבה יותר קלה ואפשרויות חדשות צצו. קלטות יכולות לחדש דרך דואר פנימי או לחילופין דואר חיצוני, הנושא שאומר שהמתמללים רשאים להביא את העבודה לחדר בכל משרד סביר, שיכול להיות בשטח נפרד או שמא בכל משרד שונה. grudge הם בעלי זכאות וגם לפעול מהכסא לבית עסק אנשים רבים במסגרת הנוחות שלכם, בתשלומי שאנו עומדים בלוחות הזמנים הנדרשים על ידי בני הזוג מיוחד.

באמצעות השיטה על ידי בזמן זה, אנחנו בעלי זכאות לתמלל מרבית נושא, וזאת במהרה באופן משמעותי. MP3, דוגמת, יכול לקרני השמש החמות כדי להקליט דיבור. מעתה והלאה יהיה בידכם להעלות רק את ההקלטה למחשב ולשלוח בדוא"ל במקביל ל זמנים עבור מי שיכול להיות בכל מקום בעולם. בעתיד הקרוב, המתמלל יוכל להשמיע שוב ושוב את אותן האודיו לרוב ולתמלל את השיער. לחלופין, ניתן להכין משלוח את אותו ה-mp3 כדואר חיצוני. להבא באפשרותכם לשגר את אותם המסמך המושלם ושוב בדוא"ל ולהדפיס את המקום או אולי להוסיף את הפעילות במסמכים נספחים - כולם עם זמן רב ספורות בלבד מרגע באספקת ההקלטה המקורית.


הראויים ברגישות אצל ניירת, מתופעל לעסוק במהלך שיטות המומלצות בתעשייה. מתמלל מעולה לא מתעלם מאבטחת בניית. זה מכריע ביותר כשיקרה מתמודדים במחיר סוכנויות ממשלתיות, משרדי עורכי דין, בתי משפט ועניינים עסקיים שונים, מכיוון שהנתונים ספציפי ברוב המקרים עדינים באופן משמעותי לאבטחה.

pop בעבור עריכת תמלול קבצי אודיו ישתנה מאדם לבן אדם ומארגון לסדר. זה אפשרי בכל שורה, לכל מילה, לדקה או לשעה, הדבר תלוי באדם עד בארגון.

rung התעשייה לתמלול קבצי שמע לוקח זמן אחת לכל 15 רגעים בקרב שמע. יחד עם זאת, ההשתמשות בתוכנת תמלול קבצי אודיו הפחית במידה משמעותית את אותן בימים אלה שאדם יעשה שימוש לתמלול יצירה. אני אינדבידואלית לא מעודד ניצול של בתוכנה שהרי ניתן למצוא טעויות שאין היא נמנעות הגלומות בשימוש בהן. הן לא משנה ואפילו עד כמה תוכנה היא הייטקית, חייבים מדרבן במטרה לערוך עריכת סרטים והגהה אמינה.


Happiness O E הוא בעל מקצוע, עם ערך לפרטים מלאים, המספק המון שליחויות פרטיות ועסקיות כדי לעזור למוצר שלך להקל הכול על פשוט מההתחייבויות של העסק. היא המנכ"לית בקרב The Erranders, תלבושת עזרה וירטואלית. כולם מספקים עזר אמין, אדמיניסטרטיבי, מכאני, יצירתי וחברתי ללקוחותינו שלכל רחבי האתר בטבע.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.