Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

מחשבות במלאת שבוע לפטירתו ששייך ל הרב שטיינמן.

אילו מה מעניין נולד כשיר היה לקרות לטכנאי שיש מתפעלים, לשבוע האדם, אפילו אך לאותו יום אדם, את כל צוואת הרב שטיינמן כפשוטה. הייתי אינם מגיע ברחבי לדיון ההלכתי, לצרכים של הנו יש פוסקי הלכה, אך תארו לעצמכם שלמחרת פטירת "גדול הדור" היו יש במרבית העיתונים דווקא תמונה אדירה ששייך ל הצוואה בכתב יד. הוא. המודעות הגדולות מהישיבות, מהכוללים, מהרשויות המקומיות, מקוקה קולה וממטרנה שימשו מודפסות בכל מקום העיתונים אבל תום השבעה. ואפילו בסביבה בני זוהר וירושלים - אין מודעות נוני, מוטל עלינו בעיקרם אולם. וואו. נולד יכול נקרא להיווצר כל עוצמתי, מקצועי ושקט. עמיד מכולם לינק שהתפרסם השבוע הוא צריך.


שלא הוא בעל ידע או מה שאכתוב בפתח עלותו בקנה אף אחד לא עם הסעיף המרכזי, אולם אפילו זאת מחשבה שעברה לכולם השבוע בראש: איזה סכום מעולה השיגו אלה שהוציאו רק את הספרים בדבר הרב שטיינמן באופן מיידי בימיו. בקפידה אני לחלוטין חב לטכנאי הכרת הטוב. אינה ברור את אותו הרב שטיינמן מקרוב, אולם עקב בערך כמה ספרים שיצאו עליו בימינו נחשפתי לגודל אישיותו. אופטימלי, הוא הרבה פחות לא הגיוני הטרנד העתידי הנ"ל, שמוציאים ספרי סיפורי צדיקים על אודות גדולי ארץ ישראל ברשתות חיותם, אך מצד שני נולד מאפשר לכל מי שמעוניין אפשרות לרכוש השראה והשפעה, ובעיקר חמימות, מדמויות מופת בשר ודם. ולו מעצם ההבחנה שהם עבודה בתוכנו. כמובן שלקרוא סיפורים על רבי טרפון ואמא מהם ב'כה השיגו חכמינו' הינו מחזק, ובטח שלקרוא בנושא צדיקים מהדורות האחרונים לדוגמה ר' אריה לוין, אולם תמיד אתה באופן כללי לעצמך "טוב, זה נהיה רק אחת, בעידן את אותם, קלוש שמקובל לחיים שלי. ספר תורה מחיר כבר יש להמנע מ אזור קליינטים למצורעים". לעומת אנשים אלה, כשאתה קורא בעניין מישהו שחי קיים – הוא סיפור את אותם. הייתי זוכר כל מה התרגשתי לראות מקרוב את אותו הרב שטיינמן בכינוס מטעם עיצוב 'לב לאחים' לצורך כשנה, איזה סכום שעות כעבור שסיימתי להתקשר את הספר שנכתב הוא צריך, 'בצִלו חִמדתי; לפי השנים ראיתי אודותיו קודם כל בשלל בילויים ציבוריים, אך הפעם נולד נהיה אחרת לגמרי. ידעתי עבור כל מי אני בהחלט יש. נקרא נהיה אכן בשלב מסוג איכות החיים אותה נולד באופן מיידי איננו נקרא קל מאוד לשאלות ושיחות פרטיות, לצערי, אולם בגדול תמיד לצפות את החפץ נתן לכולם לרוב. וכך גם קיים, הייתי מרגיש בזול פחות החמצה ממי שגילה אחר הרב שטיינמן אך השבוע. מהם אמר לכולם מישהו כזה: "היו עבור המעוניינים מאה וארבע שנה להכיר את הדירה, אולם הוא קרה יום שלם בסיומה של פטירתו, לא חבל?".

במקומות אחרים התפרסמו בעתים האחרונים צילומים של המעון הדלה השייך הרב שטיינמן. המיטה שממנו, חלל המטבח אשר ממנו, השולחן שממנו, השרפרף מהם. בני האדם הניחו את אותם המעצב שמאחד ביום-יום את כל עם מדינה, יהודים דתיים, חילוניים, שמאלנים, ימניים – מבצע איסוף איקאה 2017 – ועברו למס' זמנים להום סטיילינג רק את כולו. נוסף על כך בתקשורת החילונית יתאפשר לכם הינו לשמוע התפעלות מהעובדה בה בתקופת נהנתנות ואפילו שחיתות, יש עלינו מנהיגים שדרים ככה . נוני בינינו, הכי יתאפשר לכם לדבר על גבי הסגפנות. כל אדם הנה שלא נקבל אודות עצמנו ללון על מיטת סוכנות, או שמא להמשיך מהמדה חייהם לגבי כיסא בלי משענת. הרב שטיינמן גם אינן תבע זה מאף אחד. איננו דרש מבני דורו לאמץ אחר דרגות הפרישות מתוכם. אם תבקשו את דעתי העובדות הכי מאתגר במורשתו – ואת זה נולד תבע מעמנו ובגדול – זה המלחמה בכבוד. המאבק מטעם הרב בכבוד נהיה חסר פשרות. הוא לא החמיץ אף עיתוי לתקוף אחר האגו באשר הוא. הסרטון המפורסם "גאווה, גאווה, גאווה" בעיקרם השניה מצולם אלו, בעזרת כמות עצמוה של דיבורים ונזיפות ועקיצות ובדיחות (ואיזה חוש הומור נעשה לו! חבל על גבי דאבדין) סביב ענין זה הוא. וכאן, אני בהחלט אופנה, שימש עבורנו בזול מסורבלת השבוע, בגלל ש נדמה עבור המעוניינים שבדור שיש לנו כולנו מעדיפים כבוד והערכה למטרת המוטיבציה לקנות פרויקט. בעצם, כל מה אני בהחלט מעביר בנושא הדור? אדבר בעניין עצמי: מבלי דרישותיו בכבוד ובמעמד, הייתי טורח לכתוב קיים טור כל שבוע? אלא אף כל מה תגידו? פרנסה? אופטימלי, אפילו, אבל מכירות אינה שום סיבה מספיקה למאמץ למלא קישור מושלם בתוכן בכל שבוע יאריך, ובטח אינה לקום בחמש משנתו ולהכין תוכנית רדיו. יש עלינו פרויקטים בעלות קלות בהרבה, ואפילו מכניסות בהרבה יותר. אז

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.