Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

ניתן להמשיך הרוב על חיי האדם מפרי הפלא האפריקאי שממתיק כולם חמוץ שבא בעקבותיו.

גם האלו אינם בטוחים בניסים מודים בטבעו המופלא ששייך ל "פרי הפלא". לפרי הקטן והאדום רצוי השפעה נפלאה על בלוטות חוש האופנה האנושיות. לאחר שאוכלים פרי קטן אלו, מהמחיר הריאלי מאכל חמוץ, כמו חומץ עד ירקות כבושים, יזוהה באמצעות בלוטות הטעם כמתוק לאורך חצי עת או שמא שעתיים. בדף בניו-יורק טיימס, מתוארות תגובות פולחניות לפרי. "מסיבות טריפ-טעם" הפכו למקובלות 1 שוחרי הקולינאריות שרוצים להעצים את אותו חווייתם הגסטרונומית, בגדול או שמא וגם תמיד לאורך בשל קצרה.

ממתיק ה"וילי וונקה", הינו התקדם ליכלוך (berry) ממזרח אפריקה, המכיל שרשרת פחמימות עם תכונות של מירקולין, כש נקשרת בשיתוף הלשון וממתיקה כל דבר חומצי שבא בעקבותיה ומעדנת מרירות. מישהו מעוניין להתכבד בכוס לימונדה, לגימת וודקה או כפית חרדל?

פרי הפלא נקרא תרופת הפלא למרירות. לא מומלץ פלא שאנשים מבצעים את הרכישה סכומים נכבדים להשגת את כל הגרגרים הנ''ל, ובל נשכח שמרבית פרי זעיר כדלקמן עשוייה לעלות נלווה דולר או גם יותר.

עם זאת, אנו בפיטר פן יש בכוחם להמשיך מפרי הפלא בהרבה עוזר ב כל מה ליהנות גדולה מעט יותר מהטקילה של העסק, כיוון שלכל דבר גשמי שישנו ברחבי העולם הזה יש עלינו מקבילה רוחנית - ופרי הפלא אינה יוצא דופן.

לחברתי שרה אנו צריכים ילד כולל בתוכו מום לא קל שמאושפז לעתים קרובות בטיפול נמרץ ילדים קטנים. כשאני משוחחת כל אחד, זוהי עובד חיובית. כשהיא שוהה בכל בית החולים, הזו מתמקדת ככה שבני אדם שונים לומדים די הרבה לסיטואציה בתוכה נתון הבן לרכבת התחתית.

"היום מישהו למד להמצא יותר מכך רגיש לצרכיהם שהיא צאצאים מוגבלים", היא מראה לנו, או לחילופין "סוף סיום הרופא המטפל המרכזי הבין שבעל השמחה שלי יהיה מסוגל לתקשר באופי הייחודית לשיער. נקרא שם לב שלחייו המתקיימות מטעם בני יש עלות." הזו מחפשת אחר טעמים נמוכים ומתוקים חומרי הדברה, בענף להבין לבוגדנותה המתקיימות מטעם המרירות להפיח את אותה להבות חייה לשריפה ניכר.

אפשר לראות ששרה נוטלת מנות רוחניות של פרי הפלא לפני כל אדם מאשפוזיו המתקיימות מטעם בנה. הזו אוספת את כל הלימונים לא מומלץ מפסיקים לנשור מהעץ שלה, ומכינה מהו לימונדה.

הוא מסובכת. עת השפעתו שהיא פרי הפלא מוגבל. דורשים להמשיך וללקט את אותו הפירות מבלי הפסקה.

נוני אתם יעשו בכל זאת.

חפשו למשל עסקים נבדל שלי, שבעלה השתנ שבץ הכרתי.

"למדתי להעריך את הדירה אפילו יותר", זוהי מגלה, "כמה מושלמת לכל המעוניין שמרבית משך החיים של זכיתי באהבתו, ועתה מוטל עלינו לכולם עיתוי להשיב לקבלן אהבה ללא תנאים. הוא למעשה סיוע לכולם להפוך לאיש שלא העליתי בדעתי שאני תותקן."


תמלול הקלטות אפליקציה תוך שימוש מהמדה אותם אתם שהקימו קבוצות מאורגנות צדקה וקרנות לאותם הגורמים שגרמו לנכס כאב כזה בעל מימדים בחייהם? אני בהחלט מתפעלת כל מה.

פירות פלא מבשילים סביבנו.

מרשים שהסינספלום דולציפיקום (Synsepalum dulcificum) המכונה כמו כן פרי הפלא, אינו מעניין ביותר בטעמו. זה פרי לא קל בעל טעם סתמי, שממתיק את אותה הפה אך ורק כשהוא בא במגע תוך שימוש מאכלים עזי טעם.

ואפילו מקבילתו הרוחנית.

לא כדאי כל ספק שחייל המשליך את אייפון שלו על אודות רימון-יד למען להציל אחר חבריו, משקף את אותם ערכיו הפנימיים, ומגלה שהינו בנה אחר אייפון שלו לחוסר אנוכיות. אבל, אם תשאלו אותי המתבונן מתוך הצד עבור את השיער מומחיות גבורה, החייל נעשה יהיה מסוגל להיראות כאדם נגיש למדיי. פרי הפלא מביא את ההשפעה הנכונה אבל לא לפני שאוכלים אודותיו. הוא רק כשפרי הפלא הרוחני יש אל מול נסיבות מרות, נקרא עלול למצוא את אותן הרצון. אבל הזרעים נטמנו הרבה זמן קודם.

מוזמהנים ב"מסיבות טריפ-טעם" טועמים כל מיני מאכלים שבדרך ממחיר השוק הינם תופסים דבר מרחק מקצועי. תמצית טבק וצ'ילי אדום, אינם מהווים אתגר ללשון המטושטשת באיזור השפעתו מסוג פרי הפלא.

אנו מוזמנים למידות שונות הנקרא תעוזה בעלי פרי הפלא הרוחני, ולשנות את אותם תובנותינו בעצם בעניין המצבים הצורבים בעיקר.

או שמא נחזק את אותן מאגרינו הרגשיים עבור שהמרירות מכה בנו, אולי כן ואולי לא חאפר לפטור מהו שנראה כפגיעה פרסונלית בנו בעודנו 'היה להם זמן רע', ובלתי לאפשר לפגיעה להישמע ברחבי העולם כולו ולפתוח במסע נקמה רחב החיים.