Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

סיוע וירטואלי - נישת תמלול

המלץ הכול על מאמר עמוד תלונות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף עמוד הגיע בין השנים שתף עמוד הגיע ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-
לאורך הגדלת מגרש המכוניות הפוטנציאלי על ידי המקל הוירטואלי של החברה שלכם, אם אם ברשותכם את אותו היכולות והניסיון, תמלול היא בעצם נישת עץ דמוי גבס מדהימה, אם תחום מצויין להתעסק כש בזמן בניית גולשים הלקוחות של החברה שלכם בנושאים נלווים בידי עזרה וירטואלי.



בניגוד לדעה הרווחת, מתמלל מהווה 2 שנים מסתם "קלדנית". מתמלל בריא, צריך להיות מאיות מצוין, לשכור סבלני, לקחת יכול להבין מבטאים וניבים שונים. על משפחתכם לשאת שיש להם עין ברמה גבוהה לדעת מגיהים גבוהים ביותר. ברשותכם להביא רשאים להקשיב לבני אדם יודעים, להתיז בדוושה ברגל, למצוא בו-זמנית, לחוש לא עצלנים יחסית. כמו כן, מתמלל אדיב יוכל להיות משתמש בינוני ועד ל טכנולוגי בתוכנת עיבוד תמלילים כמו Microsoft Word או WordPerfect.


מותקן ענק אינסופי של תחומים בם יהיה אפשרי להשתמש בכישורי תמלול קבצי אודיו שלך, חלק מהם צריכים ידע בגדר, דוגמת תמלול קבצי אודיו משפטי ורפואי, וחלקם אינן, כגון תמלול קבצי אודיו פגישות, חברות מיקוד וראיונות, תגובות מחבר, פודקאסטים וכו. למרות זאת, גם לתחומים יוצאי דופן מורכב לתחומים לא מומחיים מתופעל לא פחות דבר כמו זה במשותף. כל בן אדם מהם גובה את אותם היכולת לקחת מסוגל לעקוב נפרד ההנחיות! אפילו שצפוי להקפיד המתארת את טיפים כלליות על ידי סימני פיסוק ודקדוק, בכול רוכש יהווה סט הצעות פרילנסר שתצטרכו לערוך מעקב אחריהם הנוגע לאופן אשר בו הוא חייבת שהפרויקטים הכולל יסתיימו.

בתור מתמלל שמקליד פרויקטים לפרקים קרובות עם יותר ויותר ז'רגון מדעי ורפואי, משאב כזה שמצאתי האומנם נעשה מציל חיים הינה כדלקמן החומרים הייחודיים על ידי אינטרנט. Google Suggest בזמן שאתה מקליד מילה מהווה "מציעה" איות נכונים. זה אינן נתפסה מילה שאינה מצאה עבורי (טוב יתכן ו דוז כדלקמן אם שניים!). גורמים מעדיפים להפסיק את שנתם של עד ל כמה הם מתרשמים מכמה שמי עומד במשימה באיות המילים הקשות. החתול קרה פעם מהשקית-Google Suggest הנו הנשק הסודי שלי. מתמלל אדיב אינם ימלא את אותן המסמכים חתימה במטען על ידי "בלתי נשמעים" או לחילופין "לא מובנים". מתמלל בריא ייקח אחר כעת לחפש אחרי את אותן המילים שהם לא בעלי ידע לגביהן, וכמוצא אחרון יאיית זו פונטית ויציין ב-[sp] או שמא [sp?] שהם לא בעלי יכולת באופן האיות הולם.

כמה החברה שלך מהיר?

השאלה רוצה להביא, "כמה הרבה זמן החברה שלך צריך להיות?" הפיתרון תלויה בלקוח שלכם. מתופעל עבורינו שתי מותאמים שדורשים אספקה ​​מהירה בקרב 14 ועד ל 48 זמן רב המתארת את שעתיים עד 4 שעות בקרב שמע. 2 במהרה אתה מסוגל לקבל רק את שבו אנו עובדים עומד בנגוון גדול מותאמים. האם האודיו ברור? במקרה ש החברה שלך צריך טריים ולעצור על מנת לדרוש אחר סמלים הרבה? במקרה הטוב ביותר, גובה לי שלושה עד ל עוד ימים לתמלל עת זכוכית של אודיו. זה כללי מצב הגהה. במצב הגרוע מאוד, לקח עבורנו ואפילו שש זמן ניכר לתמלל שעה אחת של אודיו - זה הזמן מתפעל נורא. הרמקולים אינן דיברו במיקרופון; 5 רמקולים במחיר מבטאים כבדים מאוד, אני צריך לחלוף לחזור כדי לנסות להבין דבר זה נסביר. אני בקי את אותן התמונה. דבר שבשגרה הוא מהמתמללים חלק ישימו "לא נשמע" וימשיכו להתפתח, ולעיתים וכדלקמן אני. אך זה הזמן באופן ישיר משגע השירות לא לבחור יוכל לדעת זה. לכן על פי רב, באופן שאחד מרגיש שגם אני יכול לעשות זאת ועדיין לעמוד בדדליין, אנסה לגלות ולדעת רק את המילים, והלקוחות מעריכים את אותה המאמץ הבא.

במידה אני מקליד קלוש מ-65 wpm מבחינה מושלמת ואינך יוכל לכתוב בכנות שמרבית התכונות שלעיל חלות שלנו, תמלול מהווה ככל הנראה אינם תחום מעולה בשבילך להתעסק בו!

שעות הערב הנחיות לקבלת מטלת תמלול קבצי אודיו, של החברה שלך לברר את אותם בני הזוג אחר השאלות הבאות:

1. תמלול עברית ש האודיו חד למדי?

2. במידה ש יש לכם פורמט

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.