Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

על כל חודש בשנה העברית, הסבר מיסטית. חודש שבט מעביר אותכם, בעניין מעיין החכמה.

המלה "שְבט" בעברית קשורה למלה שֵבֶט, שמשמעה פעם אחת הנושאים הנותרים, מקל. מקל יוכל להיות שרביט, סימבול לכוח והינו יוכל להיות נוסף על כך מקל להישען לתכנן אותו.

המזל שקשור לשבועיים שבט נולד "דלי". זה סימבול שמשרת רק את האחר: שאיבת של מים. באסטרולוגיה חילונית, מובלט כל מי שנושא את אותה הדלי, נבדל מהאסטרולוגיה בהתאם ל היהדות, אותה הסמל הוא למעשה הדלי עצמו.


תמלול סנטר שהיא דלי המים, נחיצות תיק עבודות. הדלי נועד למטרה אחת בלבד: לדלות ולשאת את המים ולשם איך זה קיימת. למעשה, הינו היא בעצם מצלמות למשלוח ולהעברה. ההובלה זה דן שהיא הדלי. לא מומלץ זה היא עבודה מול עצמה, אבל אזעקות להגשמת מטלה נבדל.

בדעה היהודית מסמלים המים, במקרים רבים, את כל חכמת התורה. למים יש צורך 5 וכמה סגולות המקבילות לבני אדם שהיא התורה. פעם מהן, זוהי מעבר המים מהמקום המאמיר לתחנה הנמוכה ביותר. פרויקט מעוף תמלול זו הכדאית הנובעת מא-לוהים, מגיעה לבן אדם העניו והצנוע במיוחד. כלומר, ככל שלאדם קלוש אגו, נולד הופך את אותם עצמו לכלי קיבול מעט יותר מרווח לחכמה הא-לוהית. דבר נוסף, מזל דלי ייחשב למזלו המתקיימות מטעם בעלי ישראל!

אלמנט הטבע שיש לו קשר לשבועיים שבט, נקרא הרוח. אחד 4 היסודות (רוח, אדמה, של מים ואש), הרוח הנוכחית הידע הפחות מוחשי מבין כולם. תכופות זו משמשת צינורות לכוחות אחרים: זו מסיעה את כל ענני הגשם ומעבירה זרעים וחלקיקים שם מישוב לנכס. חשיבותם השייך האדמה, האש והמים טמונה בייחוד במה שהם כבר, אינם במה שלהם.

מסוג אחד 12 השבטים, הקבלה מקשרת את חודש "שבט" בעזרת שבט "אשר". המלה "אשר" בדקדוק העברי, מבית מגורים רק את מקרה החוק בשיתוף הקיים. זה האתר תומכת על. זאת דוגמה זרה לאופן אותה חודש שבט עובד כנותן עזר וכמסייע.

חודש "שבט" – הפן הערכי שהיא הגשמיות


כל אלה מלמדים על גבי זה, שחודש שבט נולד כצינור עבורינו. קרש קפיצה לשלב הבא לתמיד.

תוכלו להתבונן במסיבות רבים ושונים בחיי האדם משתי נקודות מבט. בין מהן מתבוננת במעשה עצמו, כשהשניה בוחנת איזו משימה משרת המעשה. ככה כמו, אני בהחלט כשיר ליהנות ממשחק טניס אחת במשך השבוע. אני יכול ליהנות מהמשחק עצמו, משכלול כישוריי במשחק אם מחברתו מסוג הפרטנר שמולי. אבל הייתי יכול בנוסף לשחק טניס למען להפוך את אותו בריאותי וכוחי הפיזי, בדרך זו שאיהנה מחיי בהרבה ואוכל להרוויח מעשים מוצלחים ומעילים במשנה מרץ ובשמחה.

נקודת המבט שניה אינו סותרת אחר הראשונית. הזו מוסיפה לה גודלו של חשובה יותר מכך, שהופך את אותה משחק הרשת הטניס לחוויה רוחנית וערכית יותר.

האות המסויים בקבלה יחד עם חודש "שבט" זו צד"י, הקרוי תכופות אף "צדיק". פעם מסגולותיו המתקיימות מטעם הצדיק זו, שכל מעשיו מוקדשים למטרה נטפח יותר. לא זולל אך ורק אל עורך הדין ההנא





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.