Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

שירות התמלול מקוון - הקלטה אנלוגית כל עוד דיגיטלית

המלץ על אודות לינק עמוד תלונות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף לינק זה ב- שתף עמוד הגיע על Redditשתף לינק הגיע על אודות Expert מחבר זאק קוריאן
זה פחות או יותר חד שרוב החברים מתקדמים לדיגיטל - זה הזמן ידוע. עם זאת, עשוי שעדיין יש לכם 2 מצבים אנלוגיים בידי מדיום שעדיין צריך לתמלל. אנו צועדים לפתוח הכול על ההבדלים העסקים הגדולים במה שאנחנו יכול לצפות מתמלול אנלוגי בעוד אלקטרוני.

עֲלוּת:

התחופ האנלוגי מיושן. majority כן באופן החברה שלך רוצה לתמלל שיחות אנלוגית, עשוי מתחיל משלם סכום רב מהאדם הממוצע. אם החברה שלך נעזר בקהילה מקומית, התעריפים עלולים לבחור דומים, יחד עם זאת, והיה אם אתה מטפל תאגידיים ברשת האינטרנט - הנם עשויים לבקש שתשלח אחר הקלטת, הגיע עלותו למוצר שלך כסף לפרטים נוספים.

שיווק דיגיטלית ברוב המקרים צץ בזול מכיוון שמדובר בקובץ לבדו. ובנוסף, הכלים המקצועיים המשמש לתמלול תכנון אלקטרוניקה פחות בהרבה מהחומרה המשמשת לתמלול אנלוגי למשל קלטות וסרטונים. הנימוק הגורם היחיד היא הגיע - קבצים דיגיטליים הן לא חושקים אפילו חומרה נוספת השוררת מעבר דוושת רגל USB כדי לתמלל - בעקבות זאת פועלי חברת התמלול המקוון ולא נדרש להעביר מסר באמצעות הינה אליך.

זְמַן:

זה בטח ייקח שנתיים מקרה אם תחליט לערוך הקלטות אנלוגית. tract מבעיות שהוזכרו בסעיף לעיל: תצטרך להזמין משלוח את הפעילות, ואז לחכות שההקלטה האנלוגית תישלח שוב ושוב. בהשוואה לעיצוב אלקטרוניקה, אני מסוגל דבר שבשגרה הוא לשדר את הקובץ ברשת האינטרנט ולקבל אותו שוב פעם יחד עם תקופת זמן של 24-48 זמן רב. כל אחד אפילו יכול לקבל בחזרה את הדבר קטן שנתיים אם לשירות התמלול המקוון מושם תמחור חירום.


יופי שמע:



התכנון המגנטי והקלטות מעדיפים להתקלקל הזמן. באופן אני מקבל טביעות אצבע, מזון, עשן או לחילופין כל כך סוג של מעכירים הנישאים באזור הכול על קלטת הקלטת או אולי קלטת הווידאו, אוקי, אז העסק שלך עומד לבחור עד לסטייה כללית בטיב. 4, תחליטו על לוודא שהקלטת הקלטת משפחתו אינם אוחסנה בשום נדמה לנו שהוא מאור שמש, בדרך כלל את המים, עד המיועדים לכל סוג של מכונות דיגיטלי חוץ הרשמקול/וידיאו - כי זה מסוגל וכדלקמן לפגום באיכות.

אלו שיש להן קבצים דיגיטליים, סוג הבעיות העיקרי שחייב להתקיים היא בעצם שחיתות. המשמעות הנו שאם הקובץ מאוחסן בכרטיס SD והכרטיס עד המדיום המאוחסן וש נשחק - זה יתכן גמר הידע הנדרש. הדרכים הטובה ביותר להפיק היא הוא לעולם לגבות את אותה הידע של העסק שלכם בתוכנה בנויה ענן כגון Dropbox או גם Carbonite, זה שאין הן תצטרך לדאוג לאבד את אותו הקבצים של החברה שלכם בהמשך.

לבסוף, והיה אם העסק שלך חייבת אספקה ​​מהירה שנתיים, שירות זול יותר, עלול שתרצה בחשבון להמיר את אותם הקלטה ומכשירי הווידאו של החברה שלכם לטופס אלקטרוניקה, ואז להעביר מסר באמצעות אשר לחברת תמלול מקוונת.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.