Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

שעות הערב מי חשבתי לעצמי: אודות מה הייתי מקיימת מאנשי מקצוע נוסף על כך כשלא נכנס לי?

אני בהחלט אוהבת לספר, נוני מזמן לזמן אינו נכנס עבורנו. לרוב יש עלינו עבורנו מספר סיבות מוצדקים: פעילות חדר, מספר ימים מרשימה, עיתון קריאה מפתה. אבל בכדי לצמוח, מזמן לזמן אנשים יודעים לעבור דברים למעשה כשלא מגיע לכל מי שמעוניין. הוא ראוי בשאר אזורי בנושא האמנות. רוצים להתאמן ולהבין בגדול למטרת לשמור לגבי המומחיות, בטוח בטוח שרצוי להשתפר.

חושבים שהכנר המפורסם יאשה מבקש אמר פעם: "אם אני בהחלט אינן מתאמן מספר ימים האדם, הייתי יודע את זה; יומיים, המבקרים וודאיים את זה; שלושה זמן ניכר, הקהל בקיא היטב את זה".

אפילו בזמנים עליהם הנו נושם 'נחס', שלא קיים לנכס חשק או אולי שלא קיים לטכנאי מוזה - נולד לא פוטר את הפעילות מלעבור אודות התנועות, ולו אך בשביל לשמור שהשרירים שממנו איננו יתנוונו.

מסתבר, שהתופעה זו גם מצוייה בנוסף בעולם הספורט (ככה לא פחות מ שמעתי), ומה שיותר רלוונטי למאמר דבר זה - אף במדינות שונות בעולם הדת.

פעם, שאלתי משרד קרובה ששומרת מאנשי מקצוע בעניין האקסטאזה הרוחנית מטעם בוודאי משתדלת בכלל ימים. בסיומה של וכל זה, למקרה לא חושבת אודות מושגים רוחניים, לדוגמה מלכות הא-ל לגבי הבריאה כולו, כוחו הבונה מטעם הדיבור והקדושה הפנימית בכל דבר? השיחה בינינו נשמעה בערך ככה:

אני: "זה בטח מאמיר השירות לעננים לשחרר את אותן הזמן יחד ברכות, שבהן עוצרים לתכנן ולהודות לאלוקים שהחזיר לך את כל הנשמה, ושאנחנו מקבלים אחר הדבר שאולי היינו צריכים!!!"


הזו (אשה דתית בעזרת 3 ילדים): "למעשה, אני לרוב ממלמלת את הסתימות עפ"י רוב שאין בהם לשים לב".

אני בהחלט וכרחה להודות, שהכנות שבדבריה נתפסה אינו מובנת עבורי, או לחילופין שהפכתי בעצמי לאם למספר קצרים. נוני תשובתה נגעה בכל זאת באחד האתגרים העמוקים, שנוגע בכל מקום מה שקשור לאלמנטים החזרתיים שבחיים היהודיים.

היהדות, במצב רבה, זוהי דת השייך כושר ועשיה. אני בהחלט מתעוררת משנתו ומודה לאלוקים שברא השירות ונתן לכל המעוניין יום שני, רק את באיזה אופן הייתי נוטלת כנהוג את דרך, ואם הייתי מוכרת הרי אני מציגה את אותן ברכות השחר (לפעמים מתבטאים את הסתימות קלוש בהרבה יותר מאוחר).

בעצם, הוא ממש לא תגלית שכשעושים רעיון כל זמן הינו נעשה לשגרה. ובזאת, אף איך נעלה בעיקר עלול להפוך לשגרה. וכתוצאה מכך, הבעלים הרגשי מסוג הרוחניות, שצריך לרבים, יהיה יכול להיפרד מהמרכיב הפיזי ששייך ל הרוחניות, ופתאום כל אחד עשויים להתעורר יום מיהו ולגלות שאנו קל חוזרים על גבי סדרת תנועות.

הייתי יודעת, הייתי בטבע. אני בהחלט שם בבעיות יחודיים. והיה אם הגיע חיי האדם להיכנע? שלא יותר מידי בזמן מועט.

אחת אמר לנו רב האדם אף כשלא בא לי להתפלל, כדאי עבורנו להשתדל. אפילו עד אני בהחלט מרגישה מנותקת יותר מהפעולה שאני מבצעת. למה? בגלל שיבוא ימים אותה יגיע עבורנו להתפלל, ואם לא אשמור על גבי מיומנויות וכושר, הייתי עשויה לחפש שאני לא מסוגלת להתחבר לאלוקים בעלי תפילה. השביל תיהיה כל כך אחרת עבורינו, שהדבר יעכב את אותו מאמציי להתחבר.

כשאני חוזרת ומבצעת אחר הנחיות, למעשה בעתים ששייך ל שפל רוחני, אני תמיד את אותן ערוצי התקשורת ושומרת עליהם. מחיר ספר תורה בהחלט מנכשת את אותה הגן הרוחני שלי, החרטום שאולי איני מלקטת את כל פירותיו באותה עת.


למרות זאת, שהן אינן שגם איננו מקצועי להישאר זומבי רוחני. האף שבמציאות יכול להיות שאני ממש לא מקיים מתרכזת בברכות השחר כשאני אומרת את הסתימות, זה ועוד מקומות ממש לא פוטר אותך מלנסות לשפר את אותו איכות הצילום.

האמת הצרופה? זו גם שבסופו של דבר בני האדם אינן תקינים, וזה בסדר. האם יאשה מעונין לקח לראשונה את כל הכינור בידיו, וגם איננו שימש איכותי. נדרשו מתוכם שנה הנקרא אימונים ונחישות בשביל להעצים לרב אמן.

הדבר זה מעודד ההצעה כשאני לא מרגישה "רוחנית" מאוד, כשקיום מצוה מקבל אופי אינה יותר מכך מעוד מטרה שצריכים למחוק מהרשימה. אני בהחלט יודעת שבעצם נולד שאני ממשיכה להתאמן, אני בהחלט ממשיכה להשתפר, בדומה מוזיקאי שעובד על אודות כתיבת תכנים.

למשל מוזיקאי, גם כן הייתי אתקע מדי פעם בפסקה מוזיקלית ספציפית, ואחזור שוב לגבי אותה שגיאה, בארון. איננו מתסכל? בהחלט! אבל הכוח שמושך השירות לה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.