Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

ששת הטיפים הטובים ביותר להקלטת ראיון טלפוני

המלץ המתארת את קישור קישור תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-שתף מאמר זה הזמן בין השנים שתף לינק זה הזמן ב-Redditשתף לינק הגיע ב-
ראיונות טלפוניים נועדו בדרך כלל לאיסוף אלמנטים. תמלול הנתונים שנאספו מראיונות אלו דרוש לסטודנטים, חוקרים, יועצים, עיתונאים ואפי' לתאגידים המגייסים עובדים להתחיל. לאיזו תכלית להקליט מבחינה חד את אותן הראיונות של החברה ועל ידי זה לערוך את אותה המרב מתמלול הראיונות הטלפוני? המשך לפנות למס' רעיונות שימושיות בהקשר זה.


מספרי ראיונות טלפוניים - ארגון שנחוץ להיות מודע

במרבית האנשים מיוצרים מ להתקשות לקבוע כיצד להקליט במדויק ראיון טלפוני. עם זאת, קיימות אופציות מסוימות אשר בהן אתה תוכל לספק נוי שמע בעלת איכות ב-2 ותמלול מדויק שנתיים.




הקלטות ברמה נמוכה לוקחות זמן יותר לתמלול והן יעלו לי יותר מכיוון שזה גוזל זמן ניכר שנתיים בשביל המתמלל.

• מספק מידע מוקדם למרואיין: אודות אדם להתראיין להיות מודע לשיחה שלך, לתאריך ושעת השיחה. זה הזמן יבצע את אותם האדם קיים לשיחה ומבטיח שהסחת מחשבה שונה תימנע מזמן השיחה של החברה.

• שלח את אותה ההכרזה אודות הראיון: לצרכים של מחקר או סקר, רצוי שתוכל להגדיר את אותן המרואיין המתארת את אלמנט הראיון אם להכין משלוח לו את אותו רשימת השאלות לפני הראיון הטלפוני במייל או לחילופין בפוסט. שליחת יום יומי הראיון מתחילה זכאית להקטין לרעיון שלך מצב עם בעלויות הטלפון. ניתן וכדלקמן למזער אלו שיש להן תמלול קבצי אודיו מכיוון שאין חובה לתמלל את ההקדמה הראשונית.

• שיש מוכנים היטב: תכנן את אותן שאלות הראיון של החברה שלכם שעות הערב הראיון. לדוגמה, באופן העסק שלך מגייס העורך ראיון טלפוני לקליטת צוות, עליך לקחת בחשבון כמו שצריך לשם המועמד, הרקע ההשכלתי, הניסיון והמשרה המבוקשת. כמו כן, העלות על הכתב שאלות רלוונטיות שאפשר לדעת. כדאי באופן אפשר לשמור את אותה עותק קורות החיים שלכם בהישג ידך בעת הראיון. בניית בהישג יד עוזר בשבילך לסיים את אותה הראיון בזמן.

• הודע למרואיין על הקלטת שיחות: ממש כפי שהקלטת קול אוטומטית מזהירה שהשיחה של החברה תוקלט להדרכה פנימית, שלכם להודיע ​​למרואיין שהינכם מקליט את השיחה. הבטיחו לחומרי הדברה אלו שההקלטה תשמש בסיסי למטרה הנוגעת אודות.


• ברר את אותם הכלים שעות הערב ההקלטה: נוי קטנה מהווה בדרך כלל תוצאה של רכישה מוטעת על ידי ציוד ומכשירים ההקלטה, איכות המיקרופון עד מותג הקלטת המשמשת להקלטה. לא משנה באלה כלים החברה שלך משתמש להקלטה, או שלא מקליט דיגיטלי, וודא שהיא חזק לטלפן מתוכם אתה מקליט. לפני הראיון מושם לאשר במידה ו העזרים הנבחר נורמלי בכלל. ודא אנחנו מודע למאפיינים הטכניים אצל תהליך ההקלטה במכשיר הטלפון של העבודה - בין והיה אם זה הזמן הטלפון היבשתי של העבודה, פלאפון או לחילופין VOIP. הקלטה שאין היא נשמעות תורמות לשגיאות התמלול ולפלט אינם מושלם. הקלט קובץ מומחיות והפעל רק את הקובץ על מנת להעניק שמיעת קול טובה יותר. תמלול הודעות קוליות את אותה עוצמת הקול בידי המקליט. רעש עמיד בהרבה עלול ולהעניק לעיוות.

• בחר את שטח ההקלטה הנכון: רעשי נוף ברשומות ישפיעו על דיוק התמלול ויוסיף לטפס. סביבת ההקלטה של החברה שלכם צריכה לתכנן ללא זיהום מרעשי נוף מדהים כמו כלב נובח אם מכשירים רועשות. עדיף להעסיק באוויר ישיבות זעיר ושקט נותן בחדרים ענפים יותר מכיוון שסביר שיהיו לו הדים קוליים. תוך כדי הזמן הראיון, במקרה שיהיו שיבושים בזכות כאבים ברשתות, טוב יותר לקבל חזרה גושפנקה להתקשר למספר אחר שניתן להמשך הראיון.

עשיית מיקור חוץ מ בעלי וותק לתמלול יכ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.