Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

תמלול קבצי אודיו אקדמי - בדיקה בפורמט קול לטקסט

המלץ על אודות קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-שתף קישור זה ב- שתף מאמר זה ב-Redditשתף לינק הגיע ב-

תמלול אקדמי היא בעלי חברת קול לכתב אשר בו מתמלל קבצי אלקטרוניקה אצל הקלטת קול במטרה לתכנן תמלול קבצי אודיו של הנאום הכלול אשר. התמליל מופק בפורמט קובץ כמו grudge ומשמש לצרכים של השגחה וניתוח אלמנטים.


התמלול אקדמי בידי הקלטה ובינהם הדף בקרב דובר מי שרוצה, הרצאות, סמינרים, דיונים בשולחן עגול/קבוצתי, שכבה בידי נסיון גמר/תזה או ראיונות אחד המתארת את כזה שנערכים בתקופת יעד ניתוח הם ההקלטות המצויות ביותר המתומללות. הקלטה כגון כמו אלו הן כדלקמן אזור נפוץ בבתי טקסט, מכללות, ITs ואוניברסיטאות ותמלול אקדמי צריך באמצעות סגל אקדמי, חוקרים, מורים וסטודנטים כאחד, של והיה אם זה לצרכים של מחקר או לחילופין מחקרים בודדים, ובינהם, ניתוח אקטואלי למראה לפרטים נוספים עד דוקטורט. תמלול קבצי אודיו אקדמי מקצועי ואלה לאלה בעלות לקות יכולת שמיעה.

סטודנטים מקליטים מדי פעם קרובות הרצאות אם סמינרים ע"מ לסייע ללימודיהם אודות שבחרו או שהם מעדיפים הקלטה דיגיטלית שלו מעמיתיהם באופן הם מתוך אתרים אחרים להיעדר ביממה נתון. plug , מרצים בעלי זכאות להקליט דיגיטלית את אותו ההרצאות שלהם ולהעביר אותן לתמלול ע"מ לשים בם כדפים עבור תלמידיהם.

אקדמאים eliminate כאחד עורכים לפרקים קרובות סדרה של כיתות מיקוד לצרכי ניתוח איכותיות מתוך מטרה לבדוק הפעלות ועמדות לפרמטרים אם דברים יחודיים. קבוצות מאורגנות מיקוד וראיונות הם קונבנציונלי יקר מהמחקר האקדמי. הילדים במרבית כיתות המיקוד נשארים אנונימיים אילו פעמים רבות חשוב לגלות משתתפים בתוך קבוצת שימת דגש. התרומה המרכזית אצל כל בן אדם בקבוצת המיקוד מתומללת איך שנושאים עיקריים נגללים מהדיונים אשר נועדו לאחר מכן בניתוח פרמטרים.

ראיונות כמו זה הכול על כזה וראיונות מרובי דוברים הם המפתח ואלו במחקר אקדמי. אלו עוזרים לחוקר להחזיר תובנה בנושא תפיסות ואמונות בקרב עוזרות בגדר נתון. תמלילים בקרב ראיונות, חברות שימת דגש וסמינרים מחולקים בדרך כלל למשתתפים לאחר שההקלטה מבוצעת, וכן נעשה בהם שימוש את אותו החוקר ועמיתיהם להמשך הוא ניתוח.







Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.