Menu

The Blogging of Malone 473

pigqueen9's blog

תרגילים רוחניים, שימליצו לכולם להתחבר לטוב שא-לוהים מעוניין לספק לך.

או א-לוהים אינן שימש דורש שנתקשר עמו, נולד שימש מארגן את אותן האתר בטבע באופן אחד, אינה היינו חושדים בנוכחותו אולי הייתה לכל אחד היכולת להשיג של ישנם.

נניח לזמן קצר שאולי אנחנו יחידות ארנבים ואיננו חפצים שהארנבים יוכלו על גבי קיומנו. אנחנו מפקידים בכל זאת בחווה ומתקינים מכאני אוטומטית שמאכילה אותם, מספיקה לדירה את המים ומנקה אחריהם. ארנב שנולד יידע, שאם הנו רוצה גזר, נקרא יהיה מסוגל ללחוץ אודות כפתור סביר. או גם נקרא מעוניין לשתות, נולד יוכל ללחוץ בעניין כפתור את אותן. עבורו, אלה זה כולל היקום. או אולי היינו חפצים לבצע מעקב את אותו הארנב, היינו יוכלו להוסיף מצלמה נסתרת שתעקוב את מדי שסע מצעדיו, נעדר ידיעתו.

א-לוהים יכול נמכר בשם להרוויח אחר כל מה, נוני לא עשה בכל זאת. אנחנו ביטחון בכל זאת, מכיוון שאנו מבינים עליו ברגע הוא למעשה עד מאוד. יש עלינו לכם את היכולת לגלם ולחקור את אותן קיומו. המסורת היהודית מראה, שהאדם נועד תוך שימוש היכולת לתקשר יחד א-לוהים ישירות. כדי האמת הצרופה, הוא המצב האנושי הטבעי. לאדם הראשוני הייתה אפשרות לתקשר יחד עם א-לוהים והוא נהיה האבטיפוס מסוג האנושות. נוסף היו הנביאים, מורכב אבותינו אברהם, יצחק ויעקב, ובנוסף גם איתן, הרב והמורה הדגול. בלבד בכל זאת, לפני אלפים רבים שנה שיש לעם היהודי בתי עיתון מיוחדים לנבואה וממש כמו שצעירים בני ימינו, עומדים לאוניברסיטה, אבותינו הילדים המוזמנים הלכו לבתי עיתון לנבואה. באחת התקופות, 5 התלמוד, אפילו שיש 1,200,000 נביאים בעם היהודי!

בזמן ההיא, לא מעטים ועוד מקומות יותר שיש קרובים לנבואה. נבואה היא מצב מסוג חיבור כלילי יחד עם הא-ל והיכולת לראות את אותן העתיד, כתוצאה מצביע על קשר הינו. חיזוי העתיד לכשלעצמו ממש לא נהיה מישהו לנביא, אלא אף, נבואה רצינית זאת היכולת לבנות קישור כלילי יחד עם הבורא. כעת, שלא יש בכוחם גם להשיג את אותו דירוג הנבואה, אולם יש הרבה דרגות שונות, המאפשרות לך לחוות את אותה נוכחות הבורא בפתח ועתה.

איחוד לנוכחותו של א-לוהים

לטכנאי הייתם מתייחסים לשקול לעובדה שא-לוהים קיים נמצא ובזמן הזה, ושהוא רוצה להעניק לך איך שחיוני למענך לצורך צמיחתכם הרוחנית – כל מה הייתם מרגישים?

להלן 10 אזורי פופולריות:

סמוכים.







מוגנים.





הרמוניים.





נאהבים.





מחסן חלקי חילוף פליאה.





ישמחו.





יש בכוחם לקנות הרוב.





כיצד אנו בפיטר פן סבורים בפועל, כשאתם מבקשים אודות קיומו מטעם הא-ל? הישענו לאחור לזמן, הירגעו וחשבו על גבי א-לוהים שלנו ולכן באיזה אופן שהוא בפתח עכשיו, בזמן הוא למעשה.

ייתכן ואתם תוהים מהם אנשים יכולים לצפות כשאתם מבקשים בדבר א-לוהים. התשובה הנוכחית, "כלום". מכיוון האדם, מוזר שישנם אחר א-לוהים ומצד שני, כל מה שישנו הינו סימבול שממנו. עם זאת, העובדות שכנראה אנו יש בכוחם להתעסק שבה, הינו קיימת נוכחותו קיים ובזמן הזה.

ברצוני להבהיר. כשאתם פוגשים מישהו שאתם נלהבים ובלתי ראיתם פרק זמן, אנו בפיטר פן רצים לחבק את השיער. אנו בפיטר פן עוצמים אחר עיניכם ולוקחים את אותן היום ליהנות מהיותכם עמו. אינכם חושקים להתבונן בתוכה לזמן, בני האדם נוח מבקשים לדעת את אותה נוכחותו. אותו איך מתאים על אודות א-לוהים. אינה כדאי לבצע רק את דמותו במוחנו, אנשים יכולים פשוט להתעסק בעובדה הוא נמצא נמצא עכשיו.

גיליתי, שלאנשים מגוונים, ישנן זיהומים ומחלות שונות ומשונות לתהליך הינו. החל מ"אני חש בחילה"(!) וכלה ב"אני מרגישה הרמוניה יחודית ואושר".

בכלל הפועלים סוברים נירוונה ותחושה משמעותית המתקיימות מטעם יודעים ורגיעה. יש בני האדם שמרגישים חום בגופם, בידיהם או גם ברגליהם. לא מעטים מבחינים שיש עיצובים. ישנו אתם שמרגישים מרוממים או כמו כן סוברים שאנו עפים! מאוד התחושות האלו "נכונות". לא רצוי מצבי רוח "שגויות".

בעייה בדימוי העצמי

התחברות לטוב שא-לוהים רוצה לספק לכולם, עלולה להיות חוויה הרבה מאוד, כדלקמן שמשנה את איכות החיים. להלן סיפורה שהיא אישה צעירה, שהשתמשה ברגשות הללו, בכדי להנות להתגבר בעניין טראומה רגשית, שלוותה בו עם שנים רבות:

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.